27 October, 2019

Pazar'lari pek severim #18


Kac aksamdir uykularim Dylan'in kapiyi surekli tikirdatmasi ile bolunuyor.Bu sabah da oyleydi.Gecenin bilmem kacinda basladi tikirdatmaya,sabaha kadar.En sonunda sabahin korunde dayanamadim kalktim yataktan.Zaten aksamdan kalmis kafam.Dun gece kizlarla benim magazadan ayrilip,yeni magazaya gecisim sebebi ile duzenledikleri bulusmaya gittim.Erkekler de vardi ama daha cok kiz kiza gibiydik.4.5 hafta sonunda ilk kez alkol aldim,cok icmis olmasam da hic iyi gelmedi bana.Bas agrisi sabah sabah,aclik,susuzluk ile huysuz bir sekilde basladim gune.

Ilk is sabahlikla,yuzumde kalmis makyajim ile Fred'i yuruyuse cikardim.Sonra kahvalti edip agri kesici aldim ve sanki yeniden dogmus bir sekilde yogaya gitmek icin hazirlandim.


Hava guzeldi.yuruyecektim.Masanin uzerinde sarjda olan saatimi koluma takarken baktim ki erkenciyim.Saatlerin geriye alindigini unutmusum.Ben 9:20 diye cikiyorum sanarken.8:20'de ayaklanmisim.Tabii ki erken de olsa ciktim evden.Parka dogru yururken cok sevdigim yuruyusculerden birine rastladim.Minnak kopegi hep tasmasiz,kadin o kadar guveniyor Marlo'ya.Ayak ustu muhabbet ettik,bana hep iyi gelir zaten O'na da dedigim gibi.Ne kadar enteresan ki adlarimizi bile bilmiyoruz.Ama vejeteryan oldugumuzu,benim alepezi sahibesi oldugumu biliyor.Kalpler dokununca isimlerin ne onemi var diye dusunmeden edemiyorum.


Erkenden gidince spor salonunun oldugu semte,kendime kahve ismarladim,gunlugumu yazdim,kitabimi okudum.Anna'nin dersi iyiydi,bolca omuz acmalar.Boynumuzda ve kalcamizda bir cok negatiflik tasiyormusuz.


Donuste otobusle geldim,kulagimda Sia.Inmeden once yolculuk arkadaslarimla gulustuk.Tatli,uslu otobus yolculari.Dunyanin butun kopeklerine simsiki sarilmak istedim o an...

Eve gelince utu,kulagimda endiseli psikologun son podcastleri esliginde.Supururken de ilksayfasi'nda Ahmet Umit ile sohpet.Bir dolu yazarla muhabbet var,hepsini dinleyecegim sirayla.Podcast dinlerken kendimi eskiden 4 kulak radyo dinledigimiz gunlerde gibi hissediyorum.Iyi geliyor bana.

Hepimize iyi bir hafta diliyorum,sevgiyle kalin.

No comments:

Post a Comment