11 October, 2019

Tesekkur Cuma'si #214


Selam Dostlar.hayirli Cuma'lar!

Umarim iyi bir hafta gecirdiniz.Bendeniz artik baska bir magazada,tecrube egitiminde.Bakalim bu egitim ne kadar surecek,resmen ne zaman mudur yardimcisi olacagim.Yeni yeni seyler ogrenmekten memnunum,arada panikleyen beynimi kaleye almamaya calisiyorum.Herseyin hayirlisi.

Aksam haberleri izlerken,kendimi mutesekkir hissettim yine,sagligima,guven icinde yasiyor olmama.Sonra kendimi suclu hissettim.Bir yanda memleketimde sallantilar,savaslar diger yanda burda gunduz gozuyle bicaklanan ogrenciler.Hayat hepimize zor,dunyanin her yerinde.Ben elimden geldigince gordugum guzelliklere odaklanacagim.


Aksam ustu annemle konustum once,sonra babacimla goruntulu konustuk.Minnosum ogreniyor ve onunla gurur duyuyorum,canim benim.Teknolojiye gercekten mutesekkirim.




Sonbaharin getirdiklerine hep mutesekkirim,bu renk harmonisine doyamiyorum.


Ne zamandir okumak istedigim,kitaplikta bekleyen kitabi bitirebilmis olmama,


Ogluslarimin beni sarip sarmalamasina....


Ise giderken gozume takilan kalplere (bunlar hep isaret)


Yuruyusumde ayakkabima takilan yapraklara,bir sure beraber yuruduk bu yaprakla...


Canim saraypatina...Bu kadar guzel nasil olunuyor? Cok mutesekkirim.


Canim blogumun 9 Ekim'de dogum gunu idi.9 Ekim 2005 cokkkk uzak gorunse de,arada geri donup okuyorum yazdiklarimi,cok bir degisiklik olmamis.O zamanlar da ara ara Pazar'lari yazmisim,cok sukretmisim.Tabii ki daha cok mutfaktaymisim ve foto kalitesi pek fenaymis😄 Ama hep cok sevmisim kizimi,Insanlah yeni yasinda cok insana renk kat,ilham ver,iyi hissettir ve umarim annen sana yeni bir header yaptirabilsin😆 15 yil sonra hos bir degisikligi hak ediyorsun be canim blog. Iyi ki varsin,iyi ki birileri sebep olmus ben yazmaya baslamisim.Iyi ki karsima sayende guzel insanlar cikmis blog.Nice yillara Cileksuyu'm benim😍😍😍





Is sonrasi yuruyuslerime ve gorduklerime,gorebildiklerime...

15 yildir blogumu takip edenlere,yeni takipcilere,yorum yazanlara cok ama cok mutesekkirim.

Bu arada yeni yil icin simdiden MiM dusunenler var mi ortami hareketlendirmek icin...

Harika bir haftasonu diliyorum,mutlu olun.

2 comments:

  1. Teknolojiye ben de müteşekkirim bu aralar...
    O olmasa uzakları nasıl yakın ederdik ki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorma Sebnem.Bu memlekete ilk geldigimde konturlu kart alip arardim ailemi..ne cok degisti ve kolaylasti:)

      Delete