01 January, 2020

Hosgeldin 2020 ve gecen yil okumalari

2019 okumalari

Iyi Yillar💓💓💓💓

Umarim sahane bir yeni yil gecesi gecirdiniz.Ben hafif capli cakirkeyif oldum sampanyadan😉 Ne zamandir unuttugum bir duygu olmus acikcasi o yuzden iyi geldi.Dans ettim muzikal izlerken,havaifisek gosterisini izledikten,5 dk kadar sonra kendimi yataga attim😂😂😂 Benim 12'yi gormem mucize zaten😆

Icimde guzel hisler var gelen yila dair,onumuzdeki 10 yila dair.Heyecanliyim acikcasi,zaten yenilikler beni hep heyecanlandirir.Cilginca kararlarim.dileklerim,niyetlerim yok.Istediklerimin bir kismi gecen yildan bu yila devretti.olsun.SAGLIK OLSUN,hepsi hayirlisi ile gerceklesir.

Gelelim 2019 okumalarina..

51 kitap bitirmisim,10.982 sayfa.52.'yi hala okuyorum,yarisindayim.Dedim ya ders kitabi gibi diye,altini cizdigim cok sey var icinde.Ara ara donmek istedigim kitaplardan biri oldu Mutluluk Hipotezi.

Fotografta 45 kitap goruyor olabilirsiniz.kimi kitabimi odunc vermisim,kimisini kardesime ve Peri'ye geri vermisim,annemden kitap odunc almisim.

Full-time calisip,full-time IG bagimlisi olan biri icin hic fena bir numara degil 51.




Ustteki iki kitabi is icin okudum,kendimi gelistirme amacli.


Peri'min hem Ocak'ta hem Haziran'da verdigi kitaplar.Cocuk kitabi okumayi sevdim sayesinde.Bakalim bu sene neler verecek.Kendinize iyilik yapin ve cocuk kitabi okuyun.

2019'un Muhtesem 4'lusu

Ve benim muhtesem 4'lum.4'unu de ayri sevdim ve kesinlikle tavsiye ederim.

Bugun icin planim,10 yil oncesinin blog yazilarini okumak,cunku gercekten 2010'da neler yaptigimi hatirlamiyorum.Tek hatirladigim Peri'min dogumu.Teyzelik boyle bir sey💓💓💓 tabii halalik da.💓

Bir de Aslan Kral'i izleyecegim,yarin ise donuyorum o yuzden forma utulenmeli ve canta hazirlanmali.Yilin ilk gunu sanki her sey ayni ama sanki havasi da degisik gibi.Sabah yuruyusumuzu de yaptik oglusumla,kuslari dinledik,C ile karsilasip ayak ustu muhabbet ettik.C dedim,yeni yil kararin var mi.Yok dedi,gecen yil yaptiklarimi farkli kiyafetlerle yapacagim😆😆 Kardesi oyle dermis,sonra C kendisinin ayni kiyafetlerle ayni seyleri yapacagini soyledi.Cunku biz kopekliler,genelde ayni kiyafetlerle yuruyuse gideriz😆

Hadi bakalim,sahane baslangiclara,nice tatli anilara,anlara 2020'de.

Sizce de 2020 kulaga uzay filmlerindeki tarihler ya da ne biliyim uzay araci numarasi gibi gelmiyor mu?😆😆

4 comments:

  1. Oldukça iyi bir okuma sayısı... Bu sene de dolu dolu okumalı geçsin inşllah.

    Bu arada kendi yazıma da yanıt verdim ama belki görmezsin diye buraya da yazayım dedim. Filmlerime senelik olarak imdb de liste yapıyorum. Unutmuyorum ve bazen hatırlama amaçlı hemen fragmana ulaşmak iyi geliyor. Belki sende yapmak istersin ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. canim benim saol,belki denerim bakalim.Hos o kadar film izliyorum ki IMDB yetisemeyebilir:)

      Delete