03 January, 2020

Tesekkur Cuma'si #222


2020'nin ilk Tesekkur Cuma'sina hos geldiniz.Burda saat 21:25,o yuzden daha fazla gecikmeden yazayim dedim.Hem ayni zamanda kendimi nikotinden,aklima vuran sigaradan uzak tutmaya calisiyorum.Nikotin krizi falan geldiginden degil,hani ihtiyactan degil de,aklimda yapilacak bir sey oldugundan.Sigara akla vurdugunda kendinizi mesgul tutun diyorlar.Ben de oyle yapmaya calisiyorum,Bu vesile ile yine yeniden bloguma beni mesgul tuttugu icin mutesekkur oldugumu soylemek isterim.

Bu arada 2020 yazarken,0'larin icine gulen surat cizesim var her daim.Genelde not falan birakirsam birilerine.O'larin ve 0'larin icine gulen surat ciziyorum ben,noktalari da 💓 yapiyorum.Maksat nese,eglence.

Bir de 2020'nin ilk Tesekkur Cuma'si 222.Bu sene 2'lerden yana sansliyiz sanki,2'lere dikkat ceksek acaba cok cok guzel seylerle karsilasir miyiz?Ya da cifter cifter?

Neyse bunca gevezelikten sonra gelelim sukurlerime....

Okunsun diye kitap birakan kitap perilerine mutesekkirim.Is yerinde degisme odamizda birakmis is arkadaslarindan biri,ben de kaptim.Sanirim bu yil ilk bunu okuyacagim ki geri vereyim.



Hala bu kitabi okuyorum,insh.bu haftasonu bitecek!

Taaa uzaklardan cicek gonderenlere.Sayelerinde kirmizi lilyum ile tanistim.Mutesekkirim.


Cok calistik diye bizlere sampanya hediye eden mudurumuze cok mutesekkirim.


Kardes totosuna yatip da kalp gulduren Fred'ime cok ama cok mutesekkirim.Cok seviyorum blog!

Iste boyle,nice sukurleri paylasmalara...Hepinize keyifli haftasonlari.Ben yarin agaci kaldirip,evi toparlayacagim ve cok sakin ve yalniz bir Cumartesi aksami gecirecegim.Amacim kitabimi bitirp,okunacaklari siraya koymak ve neyi ne zaman,nasil okuyacagima karar vermek.

Hos kalin,hosca kalin!💓

No comments:

Post a Comment