17 January, 2020

Tesekkur Cuma'si #223


Gunaydin Dostlar.Ise gitmeden once hemen tesekkurlerimi sunmak istedim.Yarindan itibaren  tatilde olacagim hayirlisi ile,heyecanla bavulunu hazirladim bile,ki hic sevmem!

Basta sagliga,sevdiklerimin sagligina,minnoslarimin su fena salginlari atlatmalarina...

Cok uzun zaman sonra Yeliz'imle bulusabilmemize! Resmen arkadaslarimla oturup konusana,gun ayarlayana kadar aylar geciyor artik!


Coraplari hediye edene.



Ay'in varligina,guzelligine.O aksam eve dogru yururken,ayin 10'unda oyle cok dileklerde bulundum ki,cok sukur bir tanesi oldu bile.


Kizlarimin bakimini yapabilmeme.Yikadim,guneslendirdim,kimisinin yapraklarinin tozunu aldim.Cok iyi geldi,bana da onlara da.


Mutfaga girdigimde karsima cikan manzaraya.Cunku islak mama isteme vakti.


Farkliliklara,arada didismelere ragmen kardes kardes yayilip yatmalara cok ama cok mutesekkirim.

Okudugunuz,yorum biraktiginiz icin sizlere hep mutesekkirim!

Hepimize cok keyifli,bol sevmeli,sarilmali bir haftasonu diliyorum.

6 comments:

  1. İyii tatiller diliyorum şimdiden.
    Çok sarıl, çok hasret gider, çok dinlen, çok eğlen inşallah ♥

    ReplyDelete
  2. Benim kızların da bakım vakti geldi. Mutlu mutlu büyüsünler. Size de iyi tatiller :)

    ReplyDelete
  3. I love Cats :)
    I'm following you now and I would be happy
    if you have the time and desire to follow my blog.
    https://katrinausdd.blogspot.com/

    LG Katrin

    ReplyDelete