09 October, 2020

Tesekkur Cuma'si #230



Aman da aman neleri yaziyorum...FUF,nami-i deger Fank u friday ihmale ugradi biraz bu yil sanki...En son Agustos sonunda yazmisim... Eylul'de minnak mutluluk oyunlari yazdik neyse ki,onlar da FUF'un kardesi sayilir,hem de hemen hemen her gune.Fena mi?




Sonbahara en cok sen yakisiyorsun Fred'immm...Sayesinde her hava sartlarinda mevsimin tadini cikariyorum..Hayatima renk,tatlilik her sey geliyor sayesinde...



Ahhh canim sonbahar..Buyuk sanatkarin,en guzel eserlerinden biri degil de ne?Bu ara mevsimler,ask benim icin...Hic abartmiyorum...Iyi ki var bu baharlar,ilk son fark etmez,ruh sakitirlar!



Bir sene sonrasinda ise yuruyusler yine baslamistir...Mutesekkirim!!!! 45 dk,moduma gore.Hos ilk gun 36 dakikada gittim gec kalmamayim diye...



Su koskoca evrende,sadece bir eksi mayayim ve bundan mutluluk duyuyorum..Ekmek yapmak bir ask,yapmasi,beklemesi yemesinden daha da buyuk bir mutluluk.



Canim dostlarim,ne guzel ugurladilar beni..Hayat,karsima guzel insanlar cikardigin icin mutesekkirim....



Uzun zaman sonra eski dostlarla bir caylik da olsa bulusabilmek,ruha en iyi gelen recetelerden birisi...Ihmal etmemek gerek.



 Ya ev ziyaretine gittigimde yatak kenarima kitap koyanlar???? Candan ote,candan ziyade...💓💓💓


Cok sukur gorebilmeye,hissedebilmeye,sagliga,sevdiklerimize...Bolca sukur dostlar,mutlu bir hayat icin cok onemli.Sahip olduklarimiza bakalim,kendimize sIkI sIkI sarilalim...💓💓💓

Size keyifli haftassonlari,ben iste olacagim👍

6 comments:

  1. yerim ben o tatlış kıvırcığı çikin suratı🥰🥰🥰

    ReplyDelete
  2. Fotoğrafların her birine bayıldım ve ışınlanasım geldi. Nasıl güzel renkler...

    ReplyDelete
  3. Sonbahar gibisi yoktur. Kokusuna, rengine, kahvesine her şeyine hayranım...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben deben de...Hos ben baharlarin ikisinine de asigim:)

      Delete