21 August, 2020

Tesekkur Cuma'si #229


Selam.....Mutlu,hayirli Cuma'lar...Bugun super Cuma...Gokyuzunde sahane seyler oluyormus.IG'de Burcu Ozen'i takip ediyorsaniz,detaylari gorebilirsiniz.Ben saatleri kurdum,sevdiklerime paylasimin fotosunu gonderdim...Diledikce dileyecegim istediklerimi hayirlisi ile.Boylelikle bu tur guzel paylasimlari yapan Burcu Ozen'e de mutesekkir oldugumu belirteyim hemen.

Yine her zamanki gibi sagligima,sevdiklerimin sagligina cok mutesekkirim.Hepimiz cok sukur gecinip gidiyoruz.

Kiz kardeslerimle bir whatsapp gurubumuz var.Corona sebebi ile biraz kilo almislar.Beni kendilerinin ilham elcisi ilan ettiler,her gun daha cok paylasim yapiyoruz,yedigimizi,hareketimizi biraz takip etmeye calisiyoruz.Velhasil bildigimiz seyleri yine yeniden uygulamaya gecme zamani.Ayin 19'unda basladik dikkat etmeye,biraz hayir demeye.




Bunun disinda cok sukur her gun yuruyebiliyorum.Her firsatta yuruyorum...Nasil seviyorum anlatamayacagim...




Ahhh bu iki kitap...Beni aldi goturdu ruhen ucurdu...Bayildim bayildim...Melisa'ya cok mutesekkirim...




Yuruyuslerimde karsima cikanlara cok mutesekkirim.Hele yagmur damlalarinin gul uzerinde pirlanta gibi elegan bir sekilde durmasi...Gel de hayran olma! Gel de fark etme...Gosterene,fark ettirene sonsuz sukurler olsun.Kalbimi acmissin,daha ne isterim!



En sonunda Lidl'da karsima Monstrea'nin cikmasina...Bu ayki maasimdan kendime hediye...Cok mutesekkirim.Kendime boyle minik hediyeler alabilmeyi seviyorum.



30 gunluk yoga meydan okumamin 15.gununu tamamladim bu sabah.Dun iki videoyu pespese yaptim.Mutesekkirim Adrienne...Ben bu yola simdilik bas koydum...




Fred'imle gecen sabahlara...Parlak sabahlara cok mutesekkirim..


 

Otobusten inince ki manzaram.Teyzem yuksek bir yerde misin yoksa bulutlar mi cok yakin dedi..Kaldirimdaydim..Bir an bir baktim ve kalakaldim.Icim ferahladi.


Beni guzelliklerle,iyiliklerle sarip sarmalayana cok ama cok mutesekkirim..

1 Eylul'e kadar izindeyim.Arinma,kendime donme,bakma zamani...


Hepinize keyifli hafta sonlari...💓💓💓

9 comments:

  1. Bu her bulduğunu yeme ve totoyu kaldırıp yürüme işini ben de yapabilsem süper olurdu:)

    Harika fotolar, iyi tatiller :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Kolay gelsin.Bir baslayinca devami daha kolay geliyor sanki:)

      Delete
  3. Tatilinin keyfini çıkar olur mu? Canının istediği her şeyi yap. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duygysal gel-gitlerim izin verirse canimcim yapacagim:)

      Delete
  4. her şey güzel keyifliiii, melissa daaa, iyi izinler dinlenmeleer :)

    ReplyDelete
  5. İyi tatiller arkadaşım, daha güzel anılar biriktir inşallah ♥

    ReplyDelete