26 April, 2021

Neler Yapiyorum ... #27


#MutluPazarertesiler olsun dostlarim.Umarim haftaya bomba gibi basladiniz.

Ben sabah 7:30 gibi actim gune gozlerimi,bazi haberlere tepkimi verdikten sonra odami toplayip,gittim kosmaya.Sonra kendime postitlerle bir yapilacaklar listesi hazirlayip,hemen hikayemde paylastim.Neden cunku paylasinca insan kendini daha bir motive hissediyor.Blog yazmak da bu listedeydi,yemek yapmak da.Su an itibari ile listeye iki tik atmis bulunuyorum ve bunu yapmayi cok seviyorum.

Haftalik yemeklerimi yaptim,kirmizi fasulyeden falafel yaptim,gayet vegan,saati kurdum unutmayayim diye.Bir de tarhana corbasi tabii ki  karisik sebze,bir kap da tatli patates pisirdim firinda.Bu motivasyonla kimse beni tutamaz!


NY listemi Agustos'dan beri yazmamisim. Gecen gun canim kizlar bloglarinda paylasinca ee hadi Sibel dedim,sen de geri don severek yaptigin seylere.Onca aradan sonra,biraz ortaya karisik olacak bu cunku Eylul'de hergune 1 mutluluk diye yazmisim her gun,bu da taa o zamanlardan hatta belki daha oncesinden cektigim kimi fotograflarla gayet karisik ruh halime ithafen bir yazi olacak sanirim.


Kadirsinaz ruhum boyle bir asagi bir yukari,Thames'in gelgitleri gibi,ama hep mutesekkir.


Gelelim neler yaptigima:

💗 Seviyorum:Yeni evi,evin icindeki insanlari.Mutfaktan bahceye cikabilip,gunun ilk kahvesini hava musade ettigi surece bahcede icmeyi,agacimin altinda Serap'imin aldigi sari sandalye ve masami gormeyi.Her gune bir nese mumkunse,iste o sari masa ve sandalyelerde sakli.


💗 Yiyorum: Cogunlukla gayet saglikli seyler yiyorum dogrusu son zamanlarda,arada kendime tolerans gosterip tabii ki yaramazlik yapiyorum. Firinda karisik sebze,pilav,haftada 1 makarna vs gibi.1 ayi askindir disardan yemedim de,en disardan sayilan yemek benim icin isten aldigim sandvic.


💗 Iciyorum: Su,kahve,beyaz cay,yesil cay bugunlerde en cok tukettiklerim.



💗 Hissediyorum: Dolunay gibi degisik fazlari olan varliklariz,hayat ister istemez gunune gore bu fazlari ortaya cikarmamizi sagliyor.Su an iyiyim,huzurluyum,bahcede yaziyorum bu satirlari;kuslari duyuyorum bir de birinin kureginin sesini sanki yerden bir seyleri siyiriyor gibi.Boyle anlar icin yasiyorum ve bu anlara sariliyorum simsiki ama inanin canimi sikan cok sey var.Hani o kadar ugrasip da bir turlu degismeyen seyler.Bakis acimi degistirsem de yine can sikan,ruh inciten seyler ama buna da sukur.Oldurmezse guclendirir diyor onume bakiyorum!


💗 Yapiyorum: Gunlugume kendi capimda kolaj yapmaya devam,bu aralar beni cok rahatlatan bir sey kolaj.@aylincifci'nin verdigi sevk de ayri,oyle guzel seyler yapiyor ki,insanin artiz olasi geliyor😉😅 Bunun disinda kosu yapiyorum😆😆😆 Yuruyus yapmaya tabii ki devam.



💗 Dusunuyorum: Dusun dusun -oktur isin diyor,bu konuya girmiyorum dostlarim.Ozetle mumkun oldugu kadar pozitif dusunmeye calisiyorum.


💗 Hayalini kuruyorum: Pandemi bitse,aileme minnoslarima kavussam.


 

💗 Izliyorum: Cok nadir aciyorum tv'yi.Masumlar Apartmani'ni sinir etmeye baslasa da birakamiyorum.Bir de dun aksam Netflix'de Fatale'i izledim;Hilary Swank bir de yine Netflix'de Seaspiracy diye bir belgesel izledim.

💗 Okuyorum: Isle ilgili incik cincik bir de yillar sonra yine yeniden Ask Mutfakta Piser,Maeve Binchy.Cunku icimi sicacik tutacak hikayelere ihtiyacim var bu aralar. Bu yil inanilmaz yavas okuyorum bu arada.

💗 Dinliyorum: Endiseli Psikolog'un podcastlerini,yatarken piano sonatalari dinliyorum.Bir ara Sertap'tan "artik beni asla yaralayamaz hayat"i kendime mars yaptim cok dinledim.

Iste boyle,sahane bir hafta olsun.Sevgiyle kalin,kendinize dikkat edin.


6 comments:

  1. Ne güzel bir dizin olmuş. Keyifle okudum. Kendine iyi gelen şeyleri bilmek ve yapabiliyor olmak kadar güzel bir şey yok. Ne mutlu sana, doya doya yaşa :) Sevgiler...

    ReplyDelete
  2. e güzel hayat maşallah :) evde falafel denemedim hiç bi bakıyım :)

    ReplyDelete
  3. Çok güzel şeyler yapmışsınız Sibel Hanım, tebrikler.:)

    ReplyDelete