04 September, 2021

Hosgeldin Eylul Mevsimi!

Altin  saat dedikleri...


Selam Cileksuyu'cular! Eylul mutlulugu doldu mu icinize sizin de? Benim doldu da.fazla calismaktan veremedim coskuyu sosyal medya hesaplarima bugune kadar.Bugun kabuguma (odama) kapandim,insanlardan,genel rutinden kendimi muaf tutuyorum.Hem grip gibi hissediyorum,bogazlarim gidiklaniyor hem de dinlenmek istiyorum.Saat olmus ogleden sonra 14:30 ben hala yataktayim,pijamali.Disarisi da nasil gri,anlatamayacagim.Kuslar bile keyifsizler herhalde ki sesleri cikmiyor! Bizi bu havalar maf etti!



En son yazimdan beri  calismak cok calismak,yurumek,kitap dinlemek,okumak,arada Fred'i gormek az dozda dostlarla sosyallesmek en cok yaptigim seyler.Yemek pisirmiyorum,hazira konuyorum mumkun oldugunca.Hos su an bir tarhana  ya da mercimek corbasi icin neler vermezdim??



Bir yaz daha bitti,yine aileme kavusamadim,Corona sebebi ile cetrefilli sekilde gidesim gelmedi,zaten memleket kirmizidan cikmadi,aldigim izinler ve maddiyat zaten kavusmaya yetmezdi.Hayat beni aslinda cok baydi son 1 yilda ama bakmayin delilige vurup,tam gaz devam etmeye calisiyorum.



Eylul benim icin en guzel baslangiclarin mevsimi,yeni yildan ziyade Eylul bana her zaman daha cok ilham veriyor,vermistir nedense.En guzel denizlere Eylul'de girmisimdir hep,Eylul'de yazligin hep en guzel zamanidir,yeni donem okul hayalleri hep tatli gelmistir.Yas aldikca kendisine olan sevgim azalmadi,hatta oyle ki kendisini baska yere koyup mevsim demeyi uygun buldum.Cunku kendine munhasir bir ay.Benim icin yilin sultani Eylul.Hatta gecen sene Eylul'de mutluluk diye her gun blog yazmaya calismisim.Birazdan gidip hepsini okuyacagim.



Bu aralar Oprah'nin "Artik Biliyorum" unu dinliyorum,bitmek uzere.Zaten dinledigim padcastlerinin Turkcesi.Yine Jane'in odunc verdigi  "The Friend" diye gayet iyi bir kurguyu bitirdim bu sabah.4 arkadas,3 sir,oldurmek icin bir sebep.Super iyi geldi,bir solukta bitenlerden.Sirada yine Jane'den odunc aldigim kisisel gelisim kitaplari var.Bir yandan da hala Askin Anatomisi altinda toplanmis denemeleri okuyorum kisa kisa.



 Bazen bankta oturuyorum,insan izliyorum kitap dinlerken.Kopekler merakla yanima geliyorlar.Bildigim tek sey durmak bana iyi geliyor,artik istedigim zaman durabiliyorum ve bundan sucluluk duymuyorum.

Eylul'e giris bu sekilde oldu cok sukur.Yeni gunluk de aldim ama henuz baslamadim.Tesekkur Cuma'larini tabii ki unutmadim,icten ice yururken dile getiriyorum burda yazdiklarimi.Sukretmek kesinlikle hep iyi geliyor.

Dilegim bu Eylul,gecen Eylul'u aratmasin.Sevelim,sevilelim,sarilalim Corona elverdigi surece.

Sevgiyle kalin.💓💓💓😎😍

2 comments: