08 March, 2022

8 Mart 2022


Selammmmm!!!! Umarim sahane bir gun gecirdiniz.Bugunu unutmayayim diye yazmak istedim,ne de olsa muhim bir gun.Sekiz sayisinin uguruna inandigimdan degil sadece.Kadinlar gunumuz kutlu olsun,emeklerimizin karsiligini en iyi sekilde alalim dilerim.



Dun Jane'cim mesaj atti.Bu haftaki is saatlerin nasil,napiyorsun? Dedim Sali-Crs offum.O zaman dedi brunch-kahve-kek ne istersen onu yapalim mi? Ayy dedim,cok sefil bir moddayim,sanki hickimseyle gorusmesem daha iyi olur.sabah haberleselim mi?.Benim sefil modda olan insanlarla bir sorunum yok diye cevap gonderdi ki iste sesli guldum.Dedim sen ne buyuk bir nimetsin!!!

Iyi bir uyku cekmisim dun gece. (kis uykusuna yatasim,butun can SIKINTIlarim gecince kalkasim var.) Uyku iyi olmus belki ama yetmemis ki,bayagi bir esnedim bugun, hatta teyzemi ararken goruntulu,bir guzel de yakalandim😊

Neyse benimkiyle,sevgiliymiscesine sokagimin basinda bulustuk.Beni burda acilan yeni bir Fransiz pastanesine goturdu,burdaki subesine gitmemistim.Resmen tam pastalar,tam Fransiz usulu.Evden 20 dk mesafede.Kahveler,tatlilar soylendi,oturduk konustuk.Giderken parktan gectik,iyi lafladik.

Masada otururken sari tulumlu bir oglan cocugu geldi,daha yeni konusmaya baslamis,tatli tatli benimle muhabbete basladi.Resmen durup dururken,onca insan arasinda beni secti.Parka salincaklara gidecegini soyledi kendi capinda.Sen benim gozler dol,neredeyse anirarak aglayacaktim.Ama aglamadim!

Sonrasi Lidl'a yuruyus,yogurt almak icin.Jane ile icimizdeki yogurt aski bambaska.Lidl'in yogurdu o fiyata hic abartmiyorum muh-te-semmmmmm!!! 1 kg. £1.15.Bana da masallah yogurt dayanmiyor ki,yeniden yogurt yapmaya mi baslasam diyorum??? Belki bir gun???



Alis-veris sonrasi bende cay molasi.Saksi istedim kendisinden,sagolsun eve gidince hemen buldu haber verdi,ben de Monstreamin saksisini degistirdim sonunda.Kendisi icin ozellikle ,iyice sarilsin dik dursun diye aldigim o cubuk sanirim harcadigim en gereksiz £10. Pek bir fark yaratmadi sanki.



Aksam uzeri kendimi parka attim,muzik dinledim.Kimisini hic duymadigim Turkce sarkilar eslik etti bana,gayet hareketli.

Bir de Sermin Yasar'dan Gocup Gidenler Koleksiyoncusu'nu dinlemeye basladim.


 Yuruyuste onume  kirilmis dalindan sarkan bir bahar dali cikti.Fotografini cektim sadece,bir  de ince ince oksadim.

Scooter'dan dusup dizimi morarttigimdan beri ilk kez bugun yoga yaptim.En cok agacta kalmayi seviyorum,bu poz sayesinde sandigim kadar da dengesiz olmadigima seviniyorum😆 Biraz da gobek hareketleri yapayim dedim,10 dk ve aklimda Yeliz'in yazisi. Spor konusunda dusuncelerim daha iyi anlatilamazdi.

4.uniteyi hala bitiremedim,bir konuyu atlamisim ve o konunun da ortasindayim.Uykum cagiriyor,kendisine yarin devam edecegim.

Kendimize iyi gelecek seyleri daha cok yapabildigimiz bir hafta diliyorum.Sevgiyle kalin.💞💞💞

4 comments:

  1. Ne güzel bir kadınlar günü anısı olmuş:) Bende regli öncesi her şeye ağlayabilirim :)

    ReplyDelete
  2. Yoğurt fiyatı bana ufak çaplı kalp krizi geçirtse de umarım daha da güzel günler geçirir ve bizimle paylaşırsın :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komet'cim burdaki en uygun yogurt diyebilirim:)

      Delete