04 March, 2022

Tesekkur Cuma'si #246


Gunaydin! Hayirli Mutlu Cuma'lar!

Sabah uyanmaya baslarken arka planda duydugum tek ses cesitli sekilde oten kuslardi.Resmen sanki sirayla marifetlerini,farkliliklarini duyurmaya calisiyorlardi.Sanirsin gunes piril piril.Bahceye cikip baktigimda gun olabildigince griydi halbuki.Sanki iki farkli dunya arasindaydim o anda.Sonra kalkip kahvemi yaptim,IG'de gezindim, biraz blogda.Saat 9'u 10 geciyor su anda.

Icimde bir sislik var,sanki dokunsalar aglayacakmisim gibi.Omuzlarim gergin ve sert,masaja ihtiyacim var.

Oyle bir hafta gecirdim ki,Pazartesi aksami 1 paket sigara 1 kutu cin tonik ile geldim eve...Yoo hayir pisman degilim ama kizginim.Neredeyse iki aydir sinirli,mutsuz,kizgin oldugum zamanlari sigara ve alkolsuz cok iyi ve guclu bir sekilde atlatmistim.Bu hafta yapamadim.Yillardir suregelen bu ayni rutinden cok sIKILDIM dogrusu.Birak-basla,ac kapa artema gibi.Belki yillar icinde kendimi o sekilde kabul ettim ama sanki ne kadar guclu olmaya calissam,basa cikiyor gorunsem bir sey derinlerde tetikliyor beni ara ara.Biliyorum Ay gibiyiz,her zaman degismeye musaitiz,insaniz.Gel-gitlerimden yoruldum.Kendimden,kendimi ittirmekten hadi Sibel demekten,surekli gelen is taleplerinden,savastan,agaclarin kesilmesinden,bu fani dunyanin basit ama cok yorucu sikintilarindan sIkIldIm!



Sanki butun amacimi kaybetmis gibi hissediyorum ki zaten amacim iyi bir insan olmak.Ben olmaya calistikca sanki yeterince olamiyormusum gibi degersiz hissediyorum.Ne kadar ugrassam da bazi seyler olmuyormus gibi geliyor. Belki de ugrasmayi birakmaliyim!



Tabii ki bu gordugunuz kareler sayesinde hayata tutunuyorum,anlar hayati kurtariyor.Isiga,sagligima,dostlarima aileme her daim mutesekkirim.Bu kareleri gordugumde,paylastigimda gercekten icimde bir cosku oluyor ve yasadigimi hissediyorum.




 Hayat beklemedigin bir anda,kitabin icinden dusen kurumus bir papatya.Bazen iyi hissettiriyor,bazen kendisi gibi basilmis ve kuru!

Hani bazen ne kadar guzel seyler okusam,ne kadar dua etsem,meditasyon yapsam olmuyor gibi geliyor.Teslim oluyorum,akiyorum,bir sey beni o akistan cikariyor.Nasil tepki verdigim tabii ki benim tercihim ama iste her zaman iyi ve pozitif tepki veremiyorum.

Derinlerde bir yerlerde,benim icin benim bekledigimden daha iyi planlar yapildigini biliyorum,guveniyorum.Her sey gecer ve gecicidir ile ayakta duruyorum.Terapiye ihtiyacim var biliyorum.

Boyle hissederken kendimi iyilestirmek icin bugun yapmaya niyet ettigim seyler:

  • Kalk ve kahvalti et.
  • Yatak takimini yika,odanin tozunu al,bugun evde temizlik var.Iyin(yardimcimiz) sana kibar kibar bakar,iyi gelir.
  • Tefl kursunun 4.bolumunu bitir,5.ye basla.Fazla zamanin kalmadi
  • yuruyuse git,hatta belki Jane'i ara.
  • yemek pisir,ne zamandir yemek de pisirmedin oyle atistirip,hazirdan yiyip geciyorsun;yapma! Maddi manevi iyi gelmiyor bu sana.
  • Karanlik cokunce mum yak,yoga yap.Belki dans etmek istersin?
  • Kitabini bitir.
  • geccek,unutma!
Fazlaca bir ic dokme yazisi oldu ki,genelde blogda ya da IG'de boyle seyler yazmak istemiyorum.Bugunde boyle olsun. Sizler nasilsiniz?Sevgiyle kalin.

13 comments:

  1. Güzel bir paylaşım yazı olmuş emeğinize
    sağlık

    ReplyDelete
  2. Selam bende yemek yapmaktan ev temizlemekten ve dijital dünyadan bıktım. Yarın akşam torunlar bende kızım işin var mı diye soruyor. Evi bekliyoruz. Yaz gelse de en azından deniz kenarında akşam yürüyüşü yapsak. Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) hepimizin bir bikkinligi var,yorgunlugu var.

      Delete
  3. Sibeeell ne yaptın senn??
    Ne güzel gidiyordun, böyle dibe çökecek ne oldu? Aslında yanında anlaştığın arkadaşlarında
    var sanırım. Yazdıklarından öyle çıkarıyorum. Kendini kötü hissettiğinde evde durmayıp onlarla
    vakit geçirsen. Sigaraya sarılmasan. Herkesin zayıf anları oluyor. O anlarda hemen
    bir şeylere sarılmamaya çalışsan. Ben kendimi kötü hissettiğim zamanlar şöyle
    yapıyorum; ( balık burcuyum düşün, bunalımın her türlüsü var )
    Bu kötü anın geçeceğine inanıyorum, belli bir süre batmış olsam da bunun geçici olduğunu
    düşünüyorum ve bekliyorum hiç bir şey yapmadan. sonrasında hormonlardan mı beyin frekanslarından mı bilmem
    artık o negatif duygular mutlaka değişiyor. hiç bir şey aynı kalmıyor çünkü..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorma Buket...Yarin yeni bir gundur:) Yeniden baslarim birakmaya.bazen olamior iste,tabii ki yapiyorum bu onerdiklerini.Yengec burcunun da bence baliktan bir farki yok:) Bunalim,melankoli kitabini yazariz beraberce bence.Evet gececek,daha oncekiler gibi bu da gececek.sarildim.

      Delete
  4. izlediğim harika filmleri izliyorum her şeyden bıktığım zamanlarda ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunu eskiden daha cok yapardim,az yapsam da iyi geliyor her zaman.

      Delete
  5. bu aralar hepimiz sanki biraz böyleyiz ya da en azından ben de sizin gibi hissediyorum hayat yorgunuyum gibi hissediyorum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok haklisiniz,hepimiz benzer hallerdeyiz.

      Delete
  6. Ben böyle iç dökme yazılarını çok seviyorum. Ruha o kadar iyi geliyor ki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Dada,sag ol.Bu yazi da iyi geldiyse sana,ne mutlu bana.xxx

      Delete