18 March, 2022

Tesekkur Cuma'si #247


Hosgeldin ve gule gule Cuma! Saat burda aksamin 5'i olmak uzere,gun bitti sayilir.Gun parlak,gok masmavi,hava serin,kuslar sen sakrak!Ben isten yeni gelmisim,makineye camasirlarimi atmisim,kahvemi yapmisim bahcede yudumlamisim simdi de uzun oturuyorum,camasirlarimi beklerken blog yazmak istedi canim.Bir yandan ne yesem diye dusunuyorum? Evde gronola,makarna ve yogurttan baska bir sey yok gibi,zaten benim bir sey pisirecek mecalim yok.Mutfak ile aramizda soguk ruzgarlar esiyor.Hem alis-veris yapmaya hem de yemek pisirmeye useniyorum.Boylelikle kendime de usenmis oluyorum.Boyle zamanlarda imdadima ekmek kizartma makinesinin icine 4'e katladigim lavasi koyuyorum,kizardiktan sonra icine pesto suruyor,uzerine peynir koyuyorum.Yanina da kocaman bir kirmizi biberi sogus ediyorum ki bir nevi solene donusuyor o tabak.Bir kac da kaju attim mi agzima,tamam doydum ben.Bugunu de atlattim cok sukur.Yok demenin ne kadar manasiz oldugunu dusunuyorum,ne buyuk bir sukursuzluk! Kiziyorum kendime sonra,olani unuttuguma!



Is sonrasi yuruyerek geldim eve,kulagimda Gocup Gidenler Koleksiyoncusu.Gozlerim hep yolumun ustundeki manolyalarda.Nasil da mesutlar gunesten,ayni ben!



Pembelikleri mest ediyor beni,icim huzur doluyor.Sanki hafifliyorum kisa sureligine.



Bu haftasonu offum,deniz kenarina gidecegim Jane ile kismetse.Biraz da su TEFL kursuma bakarim diye dusunuyorum dinlenme,yuruyus arasi.



Haziran'da TR'de olacagim 2.5 sene ustune insanlah.Heyecanlaniyorum ara ara ama sonra da icime bir korku geliyor. Sibel diyorum,pozitif kal!.Aileme sarilacagimi dusundukce icim bir tuhaf oluyor.Varliklarina,sagliklarina cok mutesekkirim.3 hafta kalacagim,18 yil ustune ilk kez bu kadar uzun kalacagim hatta dogumgunumu de orda kutlayacagim hayirlisiyla. Teyzeme verdim menu talebimi.



Sali aksami da gayet spontene bir sekilde Serap'imla bulustuk.Serap'la bulusmak bana hep cok iyi geliyor.Varligi varligima hep en buyuk armagan,cok buyuk bir nimet. Oyle cok konusmusuz ki yine,aklimiza fotograf cekmek bile gelmemis!


Bunun disinda haftanin,gunun bittigine cok mutesekkirim. Yogundu ve gecti.Kimi is bitti kimisi bitmedi belki ama Pazartesi yeni bir gundur.




Bu hafta gercek dunyadan kacmak adina Netflix'de Untoucble(Intouchables) ve An Astrological Guide for Broken Hearts'i izledim.Cok ama cok severek.Hele diziyi bir aksamda bitirdim.Belki biraz Emily in Paris gibi ama sanki daha gercek ve samimi geldi bana.Basroldeki hatuna ve stiline cok yakin buldum zevkimi.Renk ustune renk,desen ustune desen.Hele ki en yakin arkadasi astrolog,bayildim tarzina. Esas oglandan bahsetmeye hacet yok,zira o kadar keskin shiklik hic benim tarzim degil.O tarzi ancak Han Derenoglu'nda tahammul edilir bulabiliyorum.😉



 Dogru durust kitap okumadim bu hafta,yeni bir dinletiye de gecemedim.Bir dahaki hafta daha uretken daha daha daha!!!! olmayi hedefliyorum kendime!

Ay da ha doldu ha dolacak,bu guzel aksamda muhtemelen aylanmaya cikacagim yine;cunku aylanmayi guneslenmekten daha cok seviyorum.

Super gecin haftasonunuz. Birakmak istediklerimizi birakabildigimiz bir Dolunay olsun ve de ferahliklarla gelen bir bahar ekinoksu!

Pazar gunu bu evde 1.yil donumum.Bunu basardigima,bu yola girdigime,kazandiklarima,kaybettiklerime inanmakta gucluk cekiyorum bazen.Bakalim bundan sonrasi nasil olacak.

Hayat onumuze ne cikarirsa cikarsin,dilerim basa cikma,dayanma gucumuz olsun ve icimizdeki pozitiflik,guven hep daim kalsin.

Dikkat edin kendinize.Pembeyi sevin bence!💕💕

6 comments:

  1. Aman yarabbim onlar ne güzel çiçekler:) Ülkeye geliyor olman harika Ama endişeni anlıyorum. Çünkü onları yine bırakmak zorunda kalacaksın. Ama sen güçlü bir kadınsın. Burada olduğun sürede cebine çok şey doldurup öyle döneceğine eminim.

    ReplyDelete
  2. yorumlarin bana cok iyi geliyor Dada:) cok tesekkur ederim.

    ReplyDelete
  3. of of of sibel!
    bu nasıl bir güzellik!
    size bahar gelmiş, biz de hala kış. ama ben seviyorum her mevsimi. zamanı
    gelince biz de bahara ulaşacağız o yüzden acelesi yok.
    sibelcim yolun kocaeli ya da yalovaya düşerse beklerim bana. ne heyecanlısındır
    uzun bir aradan sonra ailene kavuşacaksın. hele onlar ne mutludur.
    güle güle gider ve gelirsin inşallh canım benim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insanlah Buket'cigim,heyecanla bekliyorum.Kocaman sevgiler,umarim bir gun bir yerde bir sekilde karsilasiriz Buket'cim,kim bilir belki bu yaz:)

      Delete
  4. Çiçekler çok güzel görünüyor. Geleceğinize sevindim sizin adınıza. Tez gelsin tatil günleri. Hülya

    ReplyDelete