26 October, 2005


Bezelyeli Spagetti

Ben bir makarna ve bezelye delisi oldugum icin,bu ikisini birlestireyim istedim.Aslinda ben bu tarifi genelde,misir ve soganla yapiyorum.Evde bulunmadigindan,sadece elimdeki malzemelerle yetindim.Olcu yok bu tarifte,hersey goz kararina ve sevdigime gore yapildi.Iki kisilik,cunku Liz kucuk makarnalari ve peyniri tercih ediyor her zaman.Dolayisiyla ona annemden ogrendigim sekilde pisiriyorum makarnayi.Sicakken makarnayi bol cedar peyniri ve baharatla karistiriyorum.Her seferinde boyle yiyor ve bikmiyor kadincagiz.

Neyse ben bezelyelime geceyim.

malzemeler:spagetti,zeytin yagi(ben zeytinlerimden artan zeytin yagini kullandim,mis gibi baharatli,zeytin kokulu),keyfinize gore baharat,salca,aci salca,haslanmis bezelye,isterseniz taze kasar ben mozarellam oldugunu icin onu kullanayim dedim

yapilisi:anlatmama bile gerk yok aslinda.Damak tadiniza gore hasladiginiz makarnayi,suzeken,yaginizi salcayla,aci salcayla ve baharatla kisik ateste karistirin ve makarnayi ekleyin.uzerine de peynirinizi ve bezelyenizi katip iyice karistirin.servis yaparken zeytin koyun isterseniz,ben cok yakistiriyorum,makarnaya zeytini.

afiyet olsun:)

No comments:

Post a Comment