14 October, 2005

hersey sende gizli

yerin seni cektigi kadar agirsin
kanatlarinin cirpindigi kadar hafif
kalbinin attigi kadar canlisin
gozlerinin uzagi gordugu kadar genc
sevdiklerin kadar iyisin
nefret ettiklerin kadar kotu
ne renk olursa olsun kasin gozun
karsindakinin gordugudur rengin

yasadiklarini kar sayma
yasadigin kadar yakinsin sonuna
ne kadar yasarsan yasa
sevdigin kadardir omrun
gulebildigin kadar mutlusun
uzulme,bil ki agladigin kadar guleceksin
sakin bitti sanma herseyi
sevdigin kadar sevileceksin

gunesin dogusundadir Yaratacinin sana verdigi deger
ve karsindakine verdigin deger verdigin kadar insansin
ay isigindadir sevgiliye duyulan hasret
ve sevgiline hasret kaldigin kadar yakinsin
unutma yagmurun yagdigi kadar islaksin
gunesin isittigi kadar sicak
kendini yanliz hissettigin kadar yanlizsin
ve guclu hissettigin kadar guclu
kendini guzel hissettigin kadar guzelsin

iste budur hayat
iste budur yasamak
bunu hatirladigin kadar yasarsin
bunu unuttugunda aldigin nefes kadar usursun
ve karsindakini unuttugun kadar cabuk unutulursun

cicek sulandigi kadar guzeldir
kuslar otebildigi kadar sevimli
bebek agladigi kadar bebektir
ve herseyi ogrendigin kadar bilirsin
bunu da ogren
SEVDIGIN KADAR SEVILIRSIN

not:bu siiri bugun en yakin arkadasim mailime yollamis.ben cokkkkkk begendim,tuylerim diken diken oldu ve paylasmak istedim.kimin yazdigini bilemiyorum cunku mailde belirtilmemisti.Nurdan'cim cok tesekkurler benimle paylastigin icin,bi de sadece bana gondermissin.yazanin da okuyanin da,yollayanin da kalbine saglik.zevkle okumussunuzdur umarim .


1 comment: