27 February, 2008


SOBELENMEK.....


Her seferinde ayri keyif benim icin..Tesekkurler Dilek'cim...


Bu fotograflari ben gormemisim bile,unutmusum,cok guzel ve ozel bir gunden-aksamdan kalmislar...Wembley Arena'dan.....

Bakalim kac tanesi gercek olucak....

  • Kendi kafe-sandwich barima sahip olmak istiyorum...
  • Hawaii'de evlenmek istiyorum ben,gizliden,kum uzerinde..Saclarimi uzatabilirsem,uzun saclarim omuzlarimda,kafamda ve boynumda ciceklerle...(cokkkk ucuk biliyorum,zaten sac uzatamam ben,uzun saca uyuzumdur,hani olur ya,hayat suprizlerle dolu diye yaziyorum:)
  • fotograf makinesi almak istiyorum...
  • vize sorunlarimin bittigi gunu gormek istiyorum,kim bilir kac yil surer...
  • cok gezmek istiyorum cok,kitalar arasi...
  • bir gun bir kitap yazicam ama kimseye yazarin ben oldugunu soylemiycem,saklanicam,kabugumda,keyfini cikaricam,basarili olursam:)
  • para biriktimek istiyorum...umutsuzum bu konuda da...
  • bir gun bu fiskeyelerin altinda islanabilmek istiyorum,filmlerdeki gibi


hemen yapabilecegim halde yapmayi neden bekledigimi bilmedigim seyler....

  • babami aramak,son halini sormak,daha iyi hissediyor mu diye....
  • cantami duzeltmek...hatta mumkunse artik kendisini degismek,yapistik birbirimize kac aydir...
  • arkadaslarima mail atmak...
  • kitabimi bitirmek...

Bir daha dunyaya gelmis olsam secme sansim olsa....

  • yine ben olurdum,ama daha akilli halim..Hani daha mantikli kararlar veren..Duygulari ile hareket etmeyen...
  • Bir de param olsun isterdim cok,ya da piyangoyu kazanmis olmak...O para ile yukardaki istek listeme hemen tik'ler koyardim....Bir dolu yardim yapardim,cocuklar ve kanserliler icin...Verirdim ben o parayi cokkk kisiye...Duzeltebilecegim seyleri duzeltirdim..Sonra da alirdim sirtima cantami,once ABD,sonra Avusturalya,Yeni Zelanda gezerdim....

Ilk goz agrilarimi sobeliyorum ben,Rahsanim ve Delight'cim'i

Simdi gidip yemek servisi yapmaliyim,cok acizzzzzzzzz...


No comments:

Post a Comment