06 February, 2008




Anlatayim....

  • fotograflarim ne komik degil mi,flash parlamis bir sekilde..beyazlar daha beyaz,camasir suyuna banmis gibi....hemde flasin onune bir adet kagit parcasi koyuyorum ki cok parlamasin...aksamlari fotograf cekinde,ozellikle yakindan,bugulastiriyorum ne yapayim..gun isiginda ama daha iyiyim sanirim....
  • bu aralar hayatimda hersey cok yolunda cok sukur....yani sikayet etmek istesem bir dolu sey bulabilirim belki ama bulmak istemiyorum..hayat uzerinde suzulmeye gecmis bulunmaktayim..ne olucaksa olucaktir,yeni genclerin tabii ile,kasamiyacagim..( ne igrenc bir kelimedir bu)
  • yemek de yapiyorum hani artik..oyle ziyafetlik seyler degil belki ama mutfakta olmaktan memnunum is donusu,pratik seyler cikarmak icin ortaya...
  • musterilerim superler...kimisi bana gazete getirir,kimi video getirir...kimisi cicek getirir ama beni dukkanda bulamaz...kapatmis cikmisimdir coktan....
  • sevildigimi gercekten hissediyorum ben....
  • ipod shuffle'im var artik benim ama muzik indircek sabrim ve bilgim yok...kelosh'a bagli kalinicak ekstra bir sey daha simdi..ne yapayim almasaydi....(simarik sibel)
  • gecen gun hamile bir kadina carptim,tabaklari mutfaga getirirken...cok sinirlendim,bende o da tabii ki..kac gun panik yasadim nasillar diye...hos ben kadinin hamile oldugunu fark etmemistim bile,zaten yogunluktan gozum gozumu gormuyor,neyi nasil yapicagimi sasiriyorum bazen...hatun bir de bana FUCKING HELL dedi,iki defa hemde-ben kibarlik yaptim ozur de diledim hani...e be hatun madem hamilesin,neden daha dikkat etmiyorsun ki,ben nasil fark edeyim sen otururken,ben kostururken..zaten nazenin yeni nesil hamileler cok,havalardalar cocuk doguracaklar yaa...sanki annem gibi komur tasiyorlar uc kat...o gitti ben hungur hungur sinirden basladim aglamaya...zavalli baska musteriler de gelmis panini siparisi veriyorlar...ve benim yanimda kimse yok gelin sunu yapin ben wc'ye gideyim bir rahat agliyayim diyebilecegim...ama gorseniz pek komiktim,hem panini yapiyorum,hem agliyorum,hemde bunu saklamaya calisiyorum...herkes tabii hatunun iyi oldugunu soyluyor,musterilerden birisi zaten gormus onu cen cen konusurken sonrasinda..hos birsey olmus olsa idi herhalde ben su an burda olmazdim..allah korusun...
  • o gun bu gundur ben hamilelerden uzak duruyorum,fobi basladi bende simdi..sonra da kendime kizdim yani ben niye bu kadar uzuldum ki,sanki koskocaman bir insanim da cok zarar verebilirmisim gibi....seks yapin diyor drlar hatunlara,demek ki ufak bir carpmada sakinca yok...zaten bu carpmlar falan karsi tarafi bence daha korkutuyor,dusunduruyor...
  • bunun disinda bolca film izliyorum..bu filmin turk versiyonu da vardi,izlemistim eminim ama bulamiyorum adini...iki insan birbirlerine asik olurlar,gemide..6 ay sonrasinda bulusmak uzere soz verirler birbirlerine..turk versiyonunda sanirim hilton otelinde bulusulucakti..sarkici ve ressamin aski...hatun bulusmaya gidince kaza gecirir falan filan...biliyorsaniz lutfen soyleyin,meraktan catlamak uzereyim..
  • fotograflara gelince...1.nohutlu,beyaz peynirli salata.2.mayonezli,ton balikli,misirli boncuk makarna....3.musakka olmak amacli baslanan,ama besamel soslu firinda karisik sebzelee donen yemekcik,yanindakiler de gecen sene Turkiye'de iken teyzemin verdigi renk renk fasulyeden,barbunya....
  • sanirim simdilik benden bu kadar...kendinize iyi bakin....sevgi ile kalin....

No comments:

Post a Comment