18 February, 2008

Dibe Vurmak



Dibe vurmak.....

Arada hepimiz vuruyoruz degil mi diplere,sonradan hizli bir sekilde firlayarak su uzerine cikiveriyoruz,daha saglam sekilde...Bu pazartesi ben diplerdeydim,sonra teyzemi yakaladim Msn'de,firladim su yuzune....

Bu hafta sonu cok guzel planlarim vardi...Cunku cok uzun zaman sonra ilk, iki gun ust uste off gunumdu...Cok seyler sigdiricaktim iki gune,ama hic birsey yapmadim...Yapamadim,cunku onum arkam,sagim solum mikrop kayniyor....Ben biraz iyi olsam,karsimdaki iksirik,tiksirik,oksuruk dolu...Karsimdakini oyle gormek,elden birsey gelmeme dolayisi ile iyice sinir bozucu...Onu birakip ciksam,kendimi iyi hissetmeyecegim, gozum arkada kalacagi icin,mumkun degil.Hal boyle olunca,aydinlik,gunesli bir kis gununde evde oturuyoruz....

En uyuz yani da bu hastaliklarin,yerlesiyorlar kardesim..Asi masi ise yaramiyor..Dunya para ver ilac al,bir ilerleme yok,bilakis daha kotu oluyor insan...Boylece hem maddi hem manevi sikintiya giriliyor...O kadar ilac parasina bir canta,t-sort bilmem ne alirsin mutlu olursun en azindan,miden bulanmaz....



Bu gunun niyetlerinden birisi ise,blondie yapmak idi,browni'nin sarisinindan..Coktu icine benim blondie de,benim ruhum gibi..Bir kere daha kanitladim kendime ki ben kotu moralle kek yapamiyorum,olmuyorlar...Yag ve sekerini farkli cinsten,ceviz yerine findik kullandim daha minikce kiyilmis...25 dk pisirdim,bicagi batirinca,kabarmis ama ortasi pismemisti..Hani dedim dinlensin,soguyunca katilasir,cunku daha fazla pisirirsem,yanacak...Biraktim,geldim pc basina,geri donerim ki,ortasi cokmus,ici katilasmamis...Zavalli malzemelerim....O kadar da zevkle yapmistim,icime oturdu:( Bende Sainsburry'den aldigim keki yemek zorunda kaldim,keyiflenmek icin..

Aksam icin de ekmek ve mercimek corbasi yapicaktim ama vazgectim cunku bu moralle ve negatif enerji ile korkuyorum mutfaktan..Ben en iyisi annemin neredeyse iki sene once gonderdigi tarhanasinin sonunu pisireyim,hazir ekmek yiyeyim yanina..Hos dilerim de putur putur olmaz tarhanam...

Kendimden cok sikayet ettim biliyorum ama annemin tabiri ile sinir beni bogabiliyor bazen...:(

Gecen hafta gorseniz pek neseli idim..Herkes ne kadar guzellestigimi soyledi,cidden oyle idim yani,isik saciyordum.Boyle diyene ,bende ask'tan dedim;)..Oysaki son bir kac gunde ne degisti bilemiyorum,kendimi goresim yok aynada...Kaslarim kas,saclarim fonlu de olsa sac degil gibi...Icimin karanligi disima vuruyor sanirim..Buna ragmen en iyi yaptigim sey,alis-veris..Gecen haftadan beri kendime iki adet elbise,bir adet kirmizi hirka,bir adet de kirmizi babet aldim,uzeri fiyonklu,ici polarli indirimden,kaciramazdim,hos niyetli oldugum kirmizi ayakkabi degildi ama olsun,onunda sirasi gelicektir...Fazla ayakkabidan zarar gelmez,sadece yer kaplar...

Boyle iste,bu arada ben yazarken,rahatladim,kendime geldim,canim blogum iyiki varsin..Her ne kadar her zaman iyi ve pozitif yazmak istesem de her zaman yapamiyorum tabii ki,eskisi gibi Polyannacilik oyniycak gucum olmuyor...

Bu arada ben dun aksam,An Officer and A Gentleman'i izledim,cokkkkkkk begendim..Gel beni de al,uniformali Richard'im diyesim geldi..Cok romantikti...Ne zamandir soyle keyifli bir film izlememistim..Aslinda bu aralar cok film izliyorum, eskilerden, sagolsun bir musterim surekli tasiyor..Marylin Manroe'yu izledim mesela..Su filmde...Bence kendisi de kisa sacin, uzun sactan daha cok yakistigi hatunlardan...Orda da amcam gelir kaciriverir hatunu,hatun istemem yan cebime koy edasi icinde omuzlanilir tabii...Bende olsam bende karsi koymam...Ben bu filmleri niye seviyorum,cunku beni baska alemlere goturuyorlar,inandiriyorlar boyle asklar gercek hayatta da olabilir diye..Yengecim ben,inanirim,hayaller cok kurarim...Bu filmlerde kiyafetler mis gibi,dil mis gibi.Adam adam gibi,kadin kadin gibi.Bir canimmmmmmmm diyorlar ben kopuyorum...Turkan Soray gibi,Hulya Kocyigit gibi...Ne varsa eskilerde var...Ask, ask gibi....

Benden bu kadar...Varligi icin,en kotu modumda bile sukrettigim seyler var hayatimda...Blogum da onlardan biri...Caniniz sikkinsa,konusun birileri ile iyi geliyor...Bir de sarilin,mikroplardan korkmayin:)Iyi haftalar olsun...5 is gunum kaldi,yuppeiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment