28 January, 2009

kucuk degisiklikle yaratilan buyuk farklar....

bugunlerde evimizde iki konu cokca konusuluyor,araba kullanmak ve benim gelecek yil alacagim oturum icin verecegim sinav....

babam bana arabayi verdiginde ben ortaokuldaydim..kirmizi bir mazdamiz vardi o zamanlar...dedemden kalma,inegol'deki ciftlik'in bos yollarinda kullanirdik hep,bir an once 18 olsak da alsak ehliyetimizi diye...babam inanilmaz sabirli bir ogretmen ve masallah super bir sofordur....annecim de uzun zaman oncesinden almisti ehliyetini,gergin bir sofordu baslarda...

yas 18 oldu hemen yazildim ehliyet kursuna,salak gibi her hafta gittim derslere ve buna ragmen bir soru ile caktim motordan,o kadar cok aglamistim ki,kankim derslere bile zor giriyor ama hemen geciyor,ben cakiyorum diye,cok uzulmustum....

sonrasinda direksiyondan iyi bir not alaraktan ve motoru gecerekten aldim ehliyetimi..babam yanimda cok kullandim,yazlikta sakin yollarda kullandim,kopruyu astim,universiteme vardim,ama birden bire birsey oldu ve ben cok gerilmeye,araba kullanmaktan kendimi cekmeye basladim....ve cektim,sanirim 8 seneyi asti benim direksiyon koltuguna oturmayisim...bu arada benimle,benden sonra ehliyet alan kardesim,arkadaslarim mukemmel soforler oldular masallah....kahramanim butun kadinlar super soforlerdir,halamlar basta olmak uzere....

kelosh da benim gibi hemen ehliyetini almis,ama 2 kere motosiklet kazasi gecirince,o da kendini cekivermis trafikten.....

velhasil,bugun cok seker musterilerimden birisi ile konusuyoruz,kasada odemesini yaparken,araba kullanip kullanmadigimi sordu,bende hayir dedim,trafik fobigim ben,zaten ingiliz ehliyetim de yok...planlarimizda var ama dedim araba kullanmak yakin zamanda....hemen okudugu goodhousekeeping dergisinden sayfalari yirtti verdi bana,bak dedi bu hatun da senin gibiymis,40 yasinda araba kullanmaya baslamis,ve kitap da yazmis...maria mccarthy,the girls guide to losing your L-plates diye... beni bir gorseniz,gaza gelen ben hemen o sayfayi buzdolabina yapistirdim,ablam kitaplari bugun getirmis sagolsun,kendisi de yeni gecti,mini mini,mini  kullaniyor,masallah....

hic bir zaman kicimi arabadan kaldirmayan bir insan olmak istemedim ben,toplu tasima araclarini seviyorum,asla kucumsemedim....yurumeyi seviyorum,bisikletimi seviyorum,trafikte onunla gergin olsam da...ama dusunuyorum,araba kullanmak da gerekli.acil birsey olur,sehir disina gunluk geziler yapmak isterim,bahceme bir dolu cicek almak isterim,tasimasi zor olur....

o yuzden once kelosh ehliyetini ve guvenini tazeliyor,sonra da ben allah kismet ederse....sonra ben arabamin arkasindan L ve P plakalarini cikarmiyaraktan her daim:) tin tin tin araba kullaniyorum....bu arada P sinavi gectiginde arabaya yapismasi gereken,L ise ogreniyor diye bildiren plakadir ki etraftaki arabalar ekstradan dikkatte bulunsun...

boyle iste,bizim yeni yil kararlarimizdan birisidir bu,paylasmak istedim,bugunku musterim de hemen boyle aydinlatinca beni pozitifligi ile,isaret gibi geldi...

sinavlari gecince haberdar ederiz sizi...annecim super bir sofor olduysa o gerginlikle,biz de oluruz herhalde....:)

bu arada gecen gun harika bir reklam izledim,t-mobile'in hatta hemen burda yazicaktim,ne olur izleyin bir sekilde diye,ama youtube belki acilmaz diye vazgectim..bugun msn'in acilis sayfasinda karsima cikinca bunu da bir isaret olarak algiladim ve paylasmadan edemedim,siz de mutlu olun diye...icinde sakli bir dansci olan ben,bu reklama asik olmasam olmazdi zaten...adresi:www.uk.youtube.com/lifeforsharing....

gercekten de oyle,hayat,paylasmak icin....

sevgiyle kalin:)

2 comments:

  1. merhaba sibel sinavlarda basarilar dilerim, life in the uk testi cidden cok kolay bikac okumayla halladersin. sorular acayip kolay.
    ehliyet sinavida kolay ama onda pratik yapmak lazim tabi:)sonuclarindan haberdar et.
    bu arada kis fotograflarida cok guzel cikmis. ozlemisim kari bende cok guzel di bide ise gitme derdi olmasa
    iyi hafta sonlari

    ReplyDelete
  2. selam gul,herkes oyle dedi oturum sinavi icin...ehliyeti de bu panikle herhalde bi kac kez girerek hallederim ben:)

    ReplyDelete