20 January, 2009

sikayet mektuplari....


*** Pazar gunu isten ve alis-veristen sonra yemege gidelim dedik...degisiklik olsun diye Cafe Rouge'u tercih ettik,genelde italyan tercihimizdir ama burayi da severiz,ozellikle yazin peynir tabagi ve sarap alip,bahcesinde oturup milleti gozetlemeyi....Bu sefer ki yemek tercihimiz,somon fishcake'di..(somon baligindan kofte diyelim)kelosh gecen sefer denemis pek begenmisti...yaninda patates salatasi ve salata ile geliyor....velhasil,o kadar aciz ve oyle keyifle yiyoruz ki,ana yemege kadar karidesleri,bagetleri bol tereyagli  goturmusuz soylemesi ayip,sonrasi icin de tatli hayalleri kuruyorz...daha yarisina gelmeden,kelosh "sib,sib siiibbbb" diyor,ben tabii cen cen duymuyorum,kacinci sefasinda bilmiyorum en sonunda caktim davayi bana salatasini gostermeye calisiyor-ki kelosh disarda salata yemez,yiyecegi tuttu- garibimin salatasinda,simsiyah bir sey,ince uzun bacakli,kimildiyorrrrrrrrrrr....o orumcek korkusu olan koskaca hatun nasil ciglik atmadi ya da ben bos bulunup da anlayamadim yani...iggghhhhhhh...hemen supervisor cagrildi tabii,peceteyle hayvanin ustunu kapatti,merkez buroya gostercekmis,hakkinda rapor yazicakmis falan....ilk once bize odetmeye kalktilar,sonra da supervisor hanim faturadan cikardi ana yemekleri....ben olsam,butun faturayi silerdim,uzerine hediye ceki verirdim,vermediler,hos bir daha kim orda yer,yemeyiz,sarap icmeye gideriz gerci...biz de gelince merkez buroya sikayet mektubu yazdik,bakalim nasil haber gelicek....

aclikla kalktigimiza mi yanayim bilemiyorum...tabii bu bizi disarda yemekten caydirmadi,ben dedim eve ac gitmiyorum,(ac olunca hic cekilmem ben) sonrasinda Zizzi's e gittik....cok sukur,sicak ortam,guler yuzlu garsonlar,cokca gittigimizden bize ozel muamele falan boyle gecirdik o aksami....

****ikinci sikayet mektubumu da blackberry telefonlari icin yazacagim..rengine vuruldugumdan aldim.o ara hic kirmizi telefon yoktu etrafta..benim kapasitemi asab bir telefon aslinda,cok teferruatli,benim icin gereksiz ama kirmizi olsun benim olsun istedim...keske demeseydim...daha 6 aylik bile degil,takiliyor,donuyor,insanlar ariyor ses yok,cagri gozukmuyor....igrenc bir telefon....herkese soyluyorum,sakin almayin diye..alanlar da cok memnun degil ama idare ediyorlar,onlarin da kendi caplarinda sebepleri var...kutusunu bulamiyorum,nakit aldigim icin sanmiyorum ki degissinler...velhasil simdilik cok sinirlenerek kendisine idare ediyorum,bakalim mektuptan sonra ne olucak....

*****ucuncu sikayet mektubumu da kendime yaziyorum,arada sigara kacirdigim icin hala,hayatim boyunca birseye bagimli olma fikrine dayanamiyorummmmmmmm.....koluma su bantlardan alsam belki iyi gelir.....

kendinize iyi bakin,sigara icmeyin,blackberry almayin,cafe rouge'da yemeyin:)

2 comments:

  1. Adaşcığım, ben de bırakıp ve yıllar boyu içmeyip, zayıf bir anımda tekrar dadanmıştım bu merede, nasıl birşey çok iyi bilirim. Tek bir sigaraya bile, hatta tek bir nefese bile izin vermeyeceksin, bunu da kendine duyduğun saygı ve sevgiden yapacağına şartlandıracaksın kendini, başka da yolu yok. Ben nihayet tamamen kurtulduğuma inanıyorum, darısı başına diyorum. Benim bildiğim Sibel(ler) bunu başarır!
    Sevgiler:)

    ReplyDelete
  2. selam Sibel'cim dilerim,arada goturuyorum hala,1 tane gunde...haklisin dahaonce basardiysam simdi de basarabilirim...

    ReplyDelete