06 January, 2013

Bizim buralarda indirimler

Bilirsiniz belki Ingiltere'de inanilmaz bir indirim olur,Noel'in ertesi gun olan,Boxing Day'de.Heryer cosar,bir dolu yerde kuyruklar gorursunuz.Gecen sene Selfridges'in onunde gordugum kuyrugu asla unutmayacagim,hic bu kadar yakindan alisveris manyagi gormemistim.Hani bir de oyle normal magaza icin degildi o siralar,LV gibi markalar icindi,siradakilerin cogu da uzak dogulu idi sanki,pek severler pahali markalari fark ettigim uzere.Next'in indirimleri de meshurdur,sabahin korunde acilir magazalar.



Ben indirim sevmem,cunku ben kalabaliga gelemem,yigina gelemem,birbirini ite kaka birseylere ulasmaya calisan insanlar,alicagim varsa da beni almaktan sogutur,o yuzden buyuk indirimleri kasti olarak takip etmem,cunku sabrim yok.Benim alisveris yapicagim yerde hersey organize olmalidir ki,beni bastan cikarsin.O yuzden,Boxing Day'de disari cikmadan soyle internette bakinip,gayet pahali olan botlari,oturdugum yerden siparis edip,gururla,uygun fiyata sahip oldum diye reklam yapabilirim.Bak Serap bak,orjinal fiyati altindadir belki ama biz cok komik fiyata aldik diye nareler atabilirim pub ortasi:) 3 adet siyah bot,Debenhams'dan £100 altina mal olmustur mesela:) Ne sans!

Boxing Day'de baslayan indirim Ocak ayi indirimleri de olmak uzere bir sure devam eder,iste o zaman sansli iseniz,gozunuze birkac faydali sey ilisebilir,hemde hic beklemediginiz yerlerde.Mesela yukarida gordugunuz elbiseyi anneme aldim,kardesimin nisanina giysin diye:) BHS,cokca girmedigim bir magaza olsa da,Noel alisverisi icin idealdir,ev esyalari icin fena degildir.Kiyafet icin bazi urunler eski model,kiytirik gorunsede cogu zaman,iste bu elbise sanki bizi cagirdi da gittik aldik kendisini cok severek.Suslu annem,o gun Mrs.Kennedy olarak salinsin ortalarda diye:) Annemin elbisesi £15.

Asagidaki ayakkabilar da Clarks'dan.Indirimde asla eli bos donmem ben oradan,hep rahattir ayakkabilari,her zevke hitap ediyor artik diye dusunuyorum,cok abartili bir zevkiniz yok ise.Sade,rahat ve shik,benim kiyafetlerde,ayakkabilarda aradigim en buyuk ozellikler,baskasi giyiniyormus gibi durmamali ustumde,ben olmaktan cikmamaliyim moda diye,stil diye.

Ayakkabilar,anne kusuma,elbisesinin altina.
 
 
Alttaki elbiseyi ise oylesine girdigim Wallis'de begendim ve kardesime aldim,hani okula giderken,rahat olucagini dusundum,fermuar boyle tersten olunca cok seviyorum.£15 idi.Desenleri,renkleri cok seven ben,kendime almadigima cok pisman oldum sonradan ama olsun,aile ziyareti oncesi,nisan oncesi ailem on planda:)




Istanbul ziyaretim sirasinda,3 adet dogum gunu kutlamasi ve 1 adet nisan kutlamasi olucak,o yuzden simdiden cok heyecanliyim.Kendime aldigim elbiseler beni bu kadar heyecanlandirmadigi icin,paylasmaya gerek duymadim.
 
Umarim Londra'ya geldiginizde indirimlerden faydalanir,zevkinize uygun birseyler bulabilirsiniz.Lutfen indirimde diye cok abartili alip,butcenize ve valizinize haksizlik etmeyin olur mu,yazik.Nice insan var abartip,alip da kullanmayan.Aldiginizi tepe tepe kullanin,zevkle,gule gule eskitin.
 
Her zaman dedigim gibi "everything in moderation-hersey olcusunde olmali"
Bir de seneler oncesinde cok sevdigim programlardan birinde,stilistlerden birisi "don't be a sale whore"demisti::) Pek sevmistim bu deyisi,kibarca tercume etmek gerekirse "indirim kasari olmayin" diyor:)
 
Hepinize dusunceli,seviyeli tuketimler diliyorum,yeni haftaniz zevkle gecsin:-)



No comments:

Post a Comment