12 February, 2013

Icimdeki Emirgan aski bambaska❤❤❤

Hep dedim,hep diycem,Dunyanin tum semtleri bir yana,Emirgan bir yana diye.

Otobusten inip de,o apartmanin merdivenlerinden 4.kata cikana kadar neler geciyor kafamdan,kalbimden.

Tazelenme hissi yaratan cok bir semt yok Benim kalbimde,hele mis gibi ise o hava. Emirgan'dan cik,Boyacikoy'den in donuste,rota bu genelde. Arada kahve ismarlarim kendime:)

Bu Sefer sadece Halam ve bendik,ne cok konustuk,biz zaten hep boyleydik. Bazen halam olduklarina inanamiyorum❤

Pencereden asagi bakan Halam,eskiden kosede bakkal da vardi,sepet sallar ekmek isterdiler,adini hatirlamadigim bakkal amcadan.Karisi ,Perihan Teyze idi:)
Babaannemin sutcusu de vardi:)

Buyuk agac,pencereden gorunen,catidan daha kocaman manzara,ne mangal partilerine sahit oldu o manzara bilseniz,ne genc kizlarin(halamlarin arkadaslarinin) guneslenmesine:)

Nice tatiller halamlarla,cokca dikis diken babaannemle gecti cocukken. Ben hep baska sevilmisim,Halaa soylerler,Benim onlara bagim cok ayridir o yuzden.

Bu yuzdendir ki Emirgan baskadir Benim icin,o eski apartmanlar,yokuslar.Evim olucaksa Istanbul'da Emirgan'da olucak illa:)

Keyifle gecsin hafta ortaniz❤














3 comments:

  1. istanbulumdaki son günlerimde gitöiştim..
    havası, manzarası doğası ahhh beni benden almıştı :)
    paranın gözü kör olsun tabi orda yaşamak isterdim..

    ReplyDelete
  2. Selam MErve,event kesinlikle biraz para sahibi olmali belki Eski apartmanlarda ucuz diye hayal ediyorum Ben:)

    ReplyDelete
  3. http://gizemlidnya.blogspot.com/2012/01/orkide-bakm.html

    ReplyDelete