28 November, 2013

Cunku.....


usumus bir sokak kedisinin kirli burnunu
kagit medili ile silek o kucuk kiz olmak isterdim,
cunku inanirimo kucuk kiz cagrildiginda
o yavru kedinin derdine care bulamasa da
safligindan oturu onun cagrildigina inanirim
belki safligi iylestirir onu cagiran cumleyi,belki onun sozcukleri acik yaralari kavusturur,
belki bir melek tercumesidir o kucuk kiz
insanlarin ve hayvanlarin dilleri arasinda elcidir,
insanin bahtiyarligini hayvana,
hayvanin iyiligini insana iletmek icin gonderilmistir,
belki de bu dunyada bundan baska mes'el yoktur,
belki de bu mesel dilden dile soylene soylene
insanlarla hayvanlar arasindaki sirlari da bildirir
o zaman insanin utandigini hayvan unutur
hayvanin hatirlattigi seylerde insan kendini bulur
ve sokak kedisinin hastaligina cagrilan kucuk kiz
o saskin hemsire,o melek tercumesi
'kelimelere kiyamam' diyen bir siirin yerine
'tam tesekkullu bir dost' gibi tamam olur...

Kelimeler sokak kedileri kardeslerim n'olur
sizin basiniza gelen benim de basima gelsin!


Yatagimin bas ucundaki kitap donem donem degisiyor.Uzun zamandir Haydar Ergulen'in Uzgun Kediler Gazeli duruyordu ruya kitaplarimin altinda.Bugun kitapliga koyayim dedim ve soyle bir sayfa actim.(eskiden de toz alirken bir dolu kitabimi inceler,cizdigim cumleleleri ustten tarar,fotograf albumlerine bakardim ve tabii yaptigim isi uzatirdim.) Bu siir cikti karsima,paylasamdan edemedim.Allah disarda,sogukta olan tum canlilara kolaylik versin,karsilarina guzel insanlar cikarsin diliyorum.Herkes azcik da olsa birsey verebilse eminim karsiliginda cok guzel seyler kendilerini bulucaktir.Sisli Belediyesi'ni cok tatdir ettim,dilerim nice belediye sahip ciksin soguklarda tuylu bebelere.Hayvan sevmeyen,insan da sevip kiymetini bilemez.

Soguk gunlerde nice sicakligi paylasmak dilegimle,iyi haftasonlari.

No comments:

Post a Comment