20 November, 2013

Londra'da #yuruyelimguzelleselim

Benim geç kalma fobim var,Hele ki kendimi kanitlamak icin 6 ayim varken,iyice geriliyorum gecikmiyeyim diye yeni iş yerime.
 
Ortalama seyahat sürem 1,5 saat kadarken,Ben bunu bazen 2 bazen iki bucuk saat yapiyorum ki erken varayim,acele  etmiyeyim,ise stres altinda baslamayayim.
 Neyseki cici bir  caddede iş yerim,ne ararsam var.


Havalar guzelleştiğinde ,güneş altinda okuyacagim kitabimi.İş öncesi "BEN" saati cok iyi geliyor bana,oku,Dolan,uzat Yolunu,basla zevkle işe yuzunde koca bir gülümseme ile.




Harris and Hole,sevdigim yeni kahvecim❤️ 

Bu rota da yeni kesfim,iş dönüşü,Battersa Köprüsünden,Albert Köprüsüne yürü,köprüden karsiya gec,nehir kenarindan yuru Battersea Koprusune cikarak bir daire olustur,yürürkem evlere bak,kimi Sanat galerisi gibiydi yemin ederim,alt kattakiler gayet net.Perde koycak halleri Yok tabii enfes manzaraya karsi;)

 Battersea Bridge.
Battersea Bridge'den Albert Bridge görüntüsü.ben kopru olsam böyle kokoş olurdum sanırım:)

Süper gecsin hafta ortasi,sevgiyle kalın.

No comments:

Post a Comment