22 November, 2013

Okudum bitirdim,bir Murakami daha

Kör Söğüt,Ağlayan Kadın...Kitabın adı.Türkçe'ye çevrilmiş mi diye çok aradım,ama bulamadım,belki ben bakarkörüm;)
İçinde hayata,ölüme,anılara ve aşka dair kısa hikayeler var.İlk yarısında niye okuyorum,ben küçük hikaye sevmem dedim,ilkler beni hiç sarmadı.Sonraki hikayeleri ise zevkle bitirdim.Her zamanki gibi Murakami,hayal gücünü konuşturmuş,buz adamlarla,hırsızlık yapan maymunlarla,insan yiyen kedilerle.

İlle de okuyun denem ama kütüphanede karşınıza çıkarsa,tabii ki Murakami severseniz deneyin derim❤️

Ayraçımı nasıl buldunuz,bir öğleden sonra ne zamandır düşündüğümü harekete geçirdim,ters,düz örgü savaşı vererek:) Geyik kafası da çorabımdan düştü,Noel zamanı diye uygun gördüm diktim.Hem ayraç çanta içine düşmüyor da:) Daha başka çeşitler yapacağım sevdiğim kitap kurtlarına:)

Tabii ki isterseniz saç bandı olarak da kullanabilirsiniz:) 

Sevgi ile kalın,şahane geçsin Cuma'nız ve haftasonunuz❤️

No comments:

Post a Comment