23 March, 2014

Bahar buyurmuşken...

Dietlerim iki gün sürmeye devam ediyor...

 Vitrinlere bakmaya doyamıyorum.

Doğa beni kendine daha çok aşık edip,saçma sapan hayaller kurduruyor bu ağaçlar❤️


Çocukluğunda fındık ağaçlarına asılan,fındık toplayan,ailesinde bilmem kaç dönümlük fındıklığı olan ben,bu kıytırık fındıklara para ödediğim için deli oluyorum.Hadi ödedim,bari içime sinsin.Ayıp! Her yaz köye gidip zalis yapsam ancak olur.


Bu çiçeğin kokusu şahane.Aslında minik bir ağaç sanki..


Elvis'in triplerinden geçilmiyor,paşam sanırım orta yaş krızinde.


Uzun yıllardır atmaya,vermeye kıyamadığım şeyler,ikinci derim oldular yaklaşık 8 senedir,zor oldu ama güle güle dedim.


Koşturduğunuz,yürüttüğünüz yollar için teşekkürler spor ayakkabılarım




Mr Selfridge,yeni sevdam.

Fred de böyle işte.Şaşkın...

Herşeye rağmen güzelliklere odaklandığımız,güzellikleri fark edebildiğimiz günler olsun,mutlu pazarlar❤️

No comments:

Post a Comment