02 October, 2015

FUF❤️teşekkür Cuma'sı

Hoşgeldin Cuma,Hoşgeldin Ekim,hoşgeldiniz FUF'cular,ÇS'cular❤️❤️❤️

Hava şahane,neredeyse haftasonu.En sevdiğim iş dostlarım tatilden dönmüş,ekibim neredeyse mükemmelleşmiş,fazladan çalıştığım günler sona ermek üzere,değmeyin keyfine❤️❤️❤️ 

Son günlerde karşıma çıkan küçük mutluluklar,müteşekkir olduğum anlar ise işte karşınızda....

Başta her zamanki gibi sağlığa,okuduğunuz için size,

 
50 penniye aldığım peynire,


Komşumun kapıma yerleşen,uğuruna inandığım kedisi Midnight'a...Her halini perime fotoğraflıyorum❤️



Beni bu güzel çayla tanıştıran iş arkadaşlarıma,nane ve meyan köklü...hem tadına hem paketine bayıldım❤️❤️❤️


Annemin ördüğü battaniyeye,teyzemin ördüğü örtüye,sonbaharı eve buyur ettim mis gibi kokan koltuk kılıflarımla,


Mis havalara,temiz kapı önlerine....


TR'den gelirken bana kitap getiren,ricAmı kırmayan dostlara çokkk müteşekkirim.

Mutlu,bereketli geçsin her gününüz❤️

2 comments:

  1. Bana sukretmeyi ogreten biricik cilegim. Iyi ki varsin ❤️

    ReplyDelete