05 October, 2015

#yuruyelimguzelleselim



Pazar günkü yürüyüşümüzü trenden kaptığım dergi sayesinde öğrendiğim Lesnes Abbey Woods'da gerçekleştirdik.400 yıldır var olduğu sanılan bu yeşil alanda ilk defa kalıntılar gördüm ki zaten gidiş amacımız da farklı bir yeşil alan görmekti.



Yanımızdaki yeni dostla konuşmaktan fazlaca keyfini sürdüm diyemeyeceğim çünkü yürüyüş benim için bir meditasyon,tek başıma olmak tercihim ki diyeceksiniz niye davet ettin.Kendimce misafirperver davranıyordum,iyi de ettim.Her zaman sosyalleşecek değiliz sonuçta,bu seferki farklı bir yürüyüş olmuş oldu:) 





Ağaçlara kazınmış anemoneler varmış ki biz karşılaşmadık,seçtiğimiz patikada karşımıza çıkan bir kazı idi,bunu da arabanın bagajına oturmuş cips yiyen işçiye sorduğumda öğrendik dönüş yolunda:) British Museum'dan görevliler varmış,fosil çıkartıyorlarmış,hem de köpekbalığı dişinin fosili.



Yürüdüğümüz yeşillik alanın,ormanın fotosunu çekmedim,aynı fotoğraflar olmasın diye.Şehir içinde nasıl bu kadar yeşil alan var hala hayret edip şükrediyorum her seferinde.


Yine gidip bu sefer farklı bir rota takip edeceğim inşanlah ilkbaharda,nergisleri,mavi yaban sümbüllerini görmek için.

Bu uzun,yokuş yürüyüşten sonra akşam evde çok kötü bir kramp yaşadım bacağımda,ilk kez de değil ne yazık ki:( İşe gidecek gücü kendimde bulamadım,kitaplı,filmli bir Pazartesi geçirdim battaniye altı.Nasıl da ihtiyacım varmış,çok iyi geldi.Bazen kendimizi ne kadar zorladığımızı düşene kadar anlamıyoruz ne yazık ki.

Sağlık en güzel nimet,bunun içinde yürüyüş,hareket gerek en dikkatlisinden❤️


İyi haftalar,keyifli yürüyüşler diliyorum❤️

No comments:

Post a Comment