11 March, 2016

FUF❤️Fank u Friday❤️ teşekkür Cuma'sı

Tünaydın FUF'cular,ÇS'cular....

Az önce Serap'ımın blogunu okuyordum,www.siskoloji.blogspot.co.uk...Okurken içim güzel bir tuhaflıkla doldu,duygulandım;mutlu oldum,şükrettim.O da FUF yazıyor demiştim ya aylar önce....Eğer benim FUF'mu okurken,benim Serap'ın FUF'una karşı hissettiklerimi hissediyorsanız,ne mutlu bana diye düşündüm.

Hayatta en büyük dileğim insanları iyi hissettirmektir,bunun için gayret ederim.Tatlı yürek,güzel söz iyi gelir herkese...Bu demek değil ki ben bir meleğim,benim de bir sınırım var.Bu yüzden pozitif insanlara hep müteşekkirim,hani kendinizi bok gibi hissettiğinizde fark etmeden,Hızır gibi yetişen.

Çok iyi başlayıp,hüngür hüngür ağlayıp kendimi kimsesiz hissettiğim zamanda bir şekilde hallolan müşkül durumdan çok şükür ki çıkabilmeme(insan nasıl yiyor kendini o ara),


Çin şans kurabiyelerine,


"İyi yaşayan daha uzun yaşar"


"Önemli olmak iyidir ama daha önemlisi iyi olmaktır"


Evime giren ışığa (bu evi hayatımın lütuflarından biri sayıyorum ben)


Bir kısım bahar temizliğine başlayabilmiş olmama,


Tudors'a...Çok severek izliyorum,ha bitti ha bitecek...



Sanat galerilerine,çocuklarını hiç çekinmeden bu galerilere getirip ufuk açan anne-babalara...


Turner'ın ağaçlarına....


Hurst'ün deniz kabuklarına...


Bu memleketin tuğla evlerine...


Hep güzel bir malzeme olan fotojenik sütunlara....


Millais'in Ophelia'sına....İçimi hüzün kaplıyor....


Donut ve kahve keyiflerine...


Tate Britain'da karşıma çıkan bu kitaba...


Sümbüllere,bizi şımartmak için yaratmış Yaradan...


Beni fincansız bırakmayan sevdiklerime...


Haris and Hoole'un peynirli scone'una...Sıcacıktı...


Keyifle bekleme hallerine...


Can'ım Serap'ımla uzun sohpetli kahve-tatlı hallerine...


Yüzüklere,hep en sevdiğim takılarım;yüzüklerim:)

Sağlığa,sevdiklerimin sağlığına,yavaş yavaş ödenen borçlara,anlayışlı menejerime bugün ve hergün müteşekkirim...

Çok keyifli,tatlı dilli bir haftasonu dilerim...

3 comments:

  1. Benim bitanecigim, hayatimdaki en renkli seysin sen :) Opucuk yagmuru!

    ReplyDelete
  2. canimsinnnnn:) ne guzel bunu duymak...kalpler yagmuru ikinize de:)

    ReplyDelete
  3. canimsinnnnn:) ne guzel bunu duymak...kalpler yagmuru ikinize de:)

    ReplyDelete