19 March, 2016

Okudum,bitirdim;tanıştırayım istedim

Selam ÇS severler.Patlamak üzereyim ben,kalbimde bir yumru var.Aynen bu yatak gibiyim,içim şu dağınıklıkla dolu.

Sabah kalktım,ailemle mesajlaşıyorum gereksiz bir konu üstüne,gelinciğim Taksim'deki patlamadan haber etti.Hemen konuştuğum konudan suçluluk hissedip,haberleri okumaya geçtim.


Zaten sabah bitirdiğim kitabın son sayfaları içimi acıtmış,ailem burnumda tütüyor,ruh halim bir ağlamaklı dokunsan...Üstüne memlekette olanlar...Ne kadar umut dolu pozitif olsam da,bazen zorlanıyorum herkes gibi.Dua,dua,dua...Başka birşey yapamıyorum sanki...

Bitsin bugünler,Allah herkesi korusun,herkese ferahlık versin.

IG'da sessiz olduğum için merak edenleriniz varsa teyzem gibi,mutluluk galerime birşey koyasım yok bu ara.İçimi ilk gözağrım bloğuma ve defterlerime dökmeyi tercih ediyorum....


Tracey Emin ile ilk kez T.Britain'da karşılaştım ben.Soyadını görünce acaba Türk mü diye sordum kendime,öyleyse pek gurur duydum Tate Britain'da kendini görmekten.


Evet yukarıdaki iki kadın gibi şaşırarak,yatağın etrafında bir kaç kez dönerek inceledim bu "sanat eserini"(sanat,başta kendimiz için diye savunuyorum ben,çünkü herkesin ifade etmek istediği bir ruh hali var.O yüzden bence,hepimiz bir şekilde sanatçıyız!!!)

Bu yatağı görünce insan ister istemez sanatçıyı merak ediyor.Hediyelik mağazada kitap karşıma çıkınca almadan edemezdim.Gayet günlük,akıcı,kolay anlatılan bir dille yazmış Tracey hayatının anne-baba ve kendi yerlerinde geçen hayatını...


Her sanatçı gayet eksantrik gelir bana,eksantrik insanı severim,ufkumu açar bir şekilde...Tracey de bence onlardan;sıradanlığın içinde fazlası ile normal olmayan biri.Genç yaşta taciz,tecavüz sonucu bir nevi seks delisi olmuş,okulu zor bitirip,sanat okuluna girip girip girip terk etmiş,aşık olmuş,bir dolu kürtaj yaşamış bir kadının hayatını okumak ne yazık ki kimi yerde beni gerdi ve sinir etti.

Buna rağmen,kendisini okuduğuma,tanıdığıma çok sevindim."My Bed",kesinlikle Tracey'in hayatının yansıması.

Bol okumalı günler diliyorum.Ben bugün yılın 10.kitabına başlayacağım,ya siz?En etkilendiklerimi yine yazacağım:)

Sevgi,umut ve dua ile kalalım❤️

2 comments:

  1. Tracey'inin yatağını gören şanslılardansın demek. Öyle çok
    isterdim ki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarım bu dileğin gerçek olur STorm Angel❤️

      Delete