13 November, 2016

Elma sosu-2



Selam dostlar...Yillar once bir elma sosu yapmistim ben,pek severek tuketmistim.Sepette duran,bitiremedigim elmalari gorunce,yeniden yapayim dedim,Iyiki yapmisim.Tarifi linkte gorebilirsiniz.Usenmemis artistik fotograflar cekmisim kendimce yine ozene,bezene...


Ev mis gibi koktu  yaparken.

Bir de bu sefer nasil kullandigimi da gostermis olayim dedim.Yukaridaki fotografta peynirli sandvicime koydum.Kullandigim peynir Red Leicester diye geciyor,buralara gelip de peynir almak isterseniz,tavsiye ederim.


Yulafimi sade asla tuketemedigimden,bu da gayet saglikli bir secenek oldu ustune.Hafif sekerli ve zaten tarcinli oldugu icin,baska birseye gerek olmadi yulafi guzellestirmek icin.

Elma bu mevsime cok yakisiyor,hele ki tarcinla yan yana tadindan yenmiyor.

Hepimize mutlu bir hafya diliyorum,kolay aksin...

Yarin ve Sali gunu super bir dolunay olucakmis...Guzel dilekler dileyelim :)

No comments:

Post a Comment