12 September, 2017

Liste 36:Acik havada yapmaktan hoslandiginiz seylerin listesini yapin


Sanirim bu sorunun cevabini siz benim kadar iyi biliyorsunuz artik.Dedemin torunu,babamin kizi olarak,yuruyus bizim ailenin en buyuk aktivitesi.Eeee ananemin torunu,anacigimin kizi olarak da bahce yapmayi severim elimden geldigince.Tabii ki ailemin bereket tanricalari kadar becerikli degilim,henuz bir bostanim yok ama,bahcemin cimlerini bicmeyi,ciceklerimin kuru yapraklarini toplamayi,kisacik bir sure olsa da bahce isleri ile ilgilenmeyi seviyorum.Zaten en buyuk hayalim,bahceye hemen cikabilecegim,duz ayak bir ev.O zaman kesin acik havada yasayacagim gereginden cok,bahceye acilan kapi hep acik olacak,bolca gir-cik yapacagim.



Eger usumuyorsam kafelerde de disarda oturup,insanlari izlemeyi seviyorum.



Kahvemi,sarabimi battaniyeme sarili olarak yine acik havada icmeyi,sigarami da en cok acik havada daha zevkle tuketiyorum.


Eger musaitsem,cimlere ciplak basmayi cok seviyorum.Cimlerin,topragin  o soguklugu ve pofuduklugu,sanki bulutlarin ustunde yuruyormusum gibi hissettiriyor.


Kuslari dinlemeyi,tepemde kumelenmis + seklindeki ince sinekleri pir pir ucusurken izlemeyi seviyorum.Usumedikce,evde yapilacak isim olmadikca acik havada uzun sure kalabilirim.

Moral bozukluguna birebir bence acik hava,iyi bir yuruyus.Hayati,acik havada iken sanki bir ayri seviyorum ve ona daha cok sarilmak istiyorum.Evimi de seviyorum yanlis anlasilmasin ama disarlar hep bir baska merak uyandiriyor bende.Her zaman fark edicek yepyeni bir sey var disarlarda,acik havada.

Sonbaharin,acik havanin tadini cikardiginiz gunler diliyorum.Eylul'un havasi baska,daha bir baska nefes alip vermek sart😊💗

No comments:

Post a Comment