23 September, 2018

Okudum bitirdim


Mutlu Pazarlar dostlar.Su Pazar gununun huzuru, mutlulugu ve tabii ki sakinligi haftanin hic bir gununde yok sanki.

Sabah muhtesem yagmurlu bir gune uyandik erkenden.Gidip is yeri icin bisitleti mudurlerden birinin evinden aldik,is yerine goturduk.Insanlar boyle zarif,ince davranislardan nasil da mest oluyorlar,bayiliyorum.Bisiklet Cuma gunku Macmillan Hemsirelerine yardim toplamak icin kullanilicak.Hepimiz biraz uzerine cikip egzersiz yapacagiz ve para toplayacagiz.Bir de her zamanki gibi kahve sabahimiz var. Bu ay M&S 'in secilmis urunlerinin bir kismi da hemsirelere gidecek,velhasil bu ay bizim kizlarin ayi.Hedef magaza olarak £1400 toplamak,bakalim ne kadar toplayacagiz.

Sonbahar ekinoksu bugun.Benim icin artik resmen sonbahar,zira bugune kadar hem yaz hem sonbahar arasi bir sey.Artik sonbahar yapraklarini paylasmaya baslayabilirim.Bugun ilkini cektim bile😃


Sabah yari islak da yogaya gittim,sonrasi sicacik banyo,kendime geldim,usumusum.Artik daha kalin giyinmeye baslayabilirim.Camasirlarimi astiktan sonra da firina verdim tavugu,kekikli ve limonlu.Geleneksel firinda Ingiliz pazar yemegi.Tavugun yanina patates ve sebze.CD calardan  Bettthovan'in piano sonatlarinin tingirtisi geliyor.Hayat boyle anlarda cok guzel,daralip da geri donulecek anlardan.Ev hali de oglen kestirmesinde,camlar acik,hava da acti,gokyuzu mavilendi,bulutlandi.Birazdan yuruyuse cikmali!


Bunun disinda en sonunda neredeyse 3 aydir elimde olan Kurtlarla kosan Kadinlar'i bitirebildigim icin cok mutluyum.Benim icin kesinlikle cogu zaman akici ve paylasilan masallara,oykulere bakisi,yaklasimi ile sasirtici olsa da bayildim diyebilecegim bir kitap degildi ne yazik ki.Altini cizdigim cok cumle olmasina ragmen,geri donup ara ara bakacagimi bilsem de cok yoruldum okurken.Yorulunca da dikkatim azaldi,daraldim.Ruhen kurtlara benzemekten gayet mesut oldum acikcasi.Ucundan azcik Jung'dan haberdar oldugum icin de mesudum.Eminim bir gun bu kitaba yeniden geri donecegim,kafamin belki daha rahat oldugu bir zaman.Zorlansam da insanlarin bu kitabi bilmesini,okumasini isterim.

Pazar gununun huzuru ve sakinligi yeni gelen haftaya yansisin dilerim.Kolay gecsin!💓

2 comments:

  1. Hiçbir şeyi değil ama tabaktakilerin ne olduğunu inanılmaz merak ettim ☺️ Merhaba ! Mutlu pazarlar ☺️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Funda.Tabaktakiler crumpets denilen hamur isi,ekmek makinesinde kizartip uzerine tereyagi suruluyor ben bir de marmite suruyorum:)

      Delete