31 January, 2019

Neler Yapiyorum #10 ve Erken Tesekkur Cuma'si #196


Selam dostlar.Iki yaziyi bir posta yazma sebebim  tembellikten degil,zaten surda kalmis gunun bitmesine 3.5 saat,Turkiye'de daha az,bir tasla iki kus vurayim dedim,bunu yazip hemen yataga cuflamaliyim ki sabah 4'te kalkip ise gidebileyim.

Nasilsiniz?Iyisiniz umarim.Ben tatil donusu bir guzel rutin icine yerlestim,kendimi duygusal acidan sanki hic gitmemis,bu memleketten hic cikmamis gibi hissediyorum resmen.Tatil modundan nasil bu kadar cabuk cikip gunluk hayata adapte oluyoruz,anlayamiyorum.Sahsim adina bu hafta nedense bana biraz uzun geldi.Belki cok sevdicegimin isten cikacagindan,O'nu simdiden cok ozledigimden,insanlarin dedikodularindan sebebti bu uzun gecen hafta,bilemiyorum.Neyse yarindan sonra tamamdir,iki dopdolu gun beni bekler,kendimi evime ve yogaya adayacagim.


Bugun is cikisi alis-veris yapayim dedim,yemeklik.Sepetime bakarken kendimi cok mutesekkir hissettim,alnimin aki,alnimin teri ile calisip bir gunu daha devirmis,sepetimi sevdigim yiyeceklerle doldurmus,sicacik evime dogru yola cikmak uzereydim.Cok sukur,bin sukur dedim.

Bunun disinda karsima cikmis,kendisinden cok sey ogrendigim insanlara,iyi ve ya kotu,yine mutesekkirdim,cunku 40,5 yasinda biliyordum artik,hatta emindim ki,kimse kimsenin hayatina bosu bosuna girmiyordu.Birbirine dokunan ruhlar, birbirlerine dogru yolu bir sekilde buluyordu.(The souls that touch each other,will find a way to get together,sooner or later-diye yazdim gunlugume gecen gun nedense,oyle geldi kondu kalbime sonra da defterime.Hee bir de bugun yine konusurken dedim ki,when in doubt,listen to your heart!😁😁😁) Allah'im neler oluyor bana,sair mi filozof mu bariniyor icimde bilemiyorum!

Velhasil,cok sukur sagliga,sevdiklerime,bana taa Trabzon'da file oren teyzeme,isime,evimin bereketine,saclarimi kestirmis olmama cok ama cok mutesekkirim.


Bu sabah yuruyuse ciktigimizda yine kiragi ile karsilastim,cok seviyorum guzeligini,safligini,isigini.Bir dolu fotograf cektim dogal olarak.Londra'da havalar tam kisa dondu,bugun formami cikardigimda ustumde kac kat oldugunu sayamadim bile.



Gelelim bu yilin ilk Neler Yapiyorum'una....


Seviyorum: Kiragini,kis mevsimini,sicacik eve gelmeyi,mudurlerimi.Fred'imi...




 Yiyorum: Ozel bir sey yemiyorum acikcasi,kahvaltiya genelde yulaf,aksam yemegine makarna,corba gibi....


 Iciyorum:Kahve,ihlamur,su


Hissediyorum: Gayet iyi...Bir an once yatmak icin can atiyorum acikcasi😝

 Yapiyorum: Cevap sanirim ben yeni bir hobi edinene kadar hep ayni;yuruyus 😂

Dusunuyorum: Ne dusundugum cok uzun mesele,paylasamayacagim 😔


 Hayalini kuruyorum:Simdiden annem ve babamla cikacagim masmavi tatilin hayalini kuruyorum.

 Izliyorum: Kayitta bir dolu dizi var sirada bekleyen ama motivasyonum yok!


 Okuyorum: Sabahattin Ali,Yeni Dunya

Saclarimi artik boyamayacagim,o yuzden kestirdim,daha da kisa kestirecegim.

 Dinliyorum: Magic fm,Freddie Mercury


okunacaklar....

Hepimize dopdolu bir haftasonu diliyorum.Gonlunuzce olsun her sey💓😍😘

12 comments:

  1. Sitenizi yeni fark ettim ve takibe aldım, paylaşımlarınızı takipteyim...İnsana davet sitesine de beklerim...Selam ve Dua ile...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Furkan,cok tesekkurler.Hemen gelip bakacagim!

      Delete
  2. Kırağının görüntüsüne bayılıyorum, çok büyülü değil mi ?
    Ihlamur benim de favorim şu sıra kokusu huzur veren cinsten :)
    Yürüyüş en güzeli ...
    Kocaman sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok,cokkkk buyulu.Cok seviyorum.Her ay da yuruyus mu diyeyim Ezgi'cigim,baymaktan korkuyorum:(

      Delete
    2. Yakında olsak ben sana bi hobi başlatırdım heheheh :))

      Delete
    3. Ahhh ne cok istiyorum orebilmeyi bir bilse...Denedigim,anladigim kadari ile hic yetenegim yok::(

      Delete
  3. merhabalar işlerinizde güçlerinizde kolaylıklar dilerim , saçları 4 yıl önce boyamamaya karar verdiğimde ben de kısa kestirip tarihin katmanlarının göründüğü toprak tabakaları görüntüsünden kurtulunca sonrası çok keyifli geçiyor sizi ezgiden görüp keşfetti şubat yazıcılarını tek tek takibe alıyorum tekrar görüşmek üzer e: )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bakalim nasil olacak saclar zamanla...Gorusmek uzere:)

      Delete
  4. İyi uykular...Huzur duydum okurken, şükürler içimi ısıttı.

    ReplyDelete
  5. Fotoğraflarına bayıldım yine...
    Beyazlarınla barışık olmana ise ayrı bir bayıldım... Nedir arkadaş ay beyazım gözüktü çilesi :) ben de yaklaşık 6 aydır boyatmıyorum ama tabi boyatmayacağım da diyemiyorum henüz... Arada değişikliği seviyorum çünkü ;)

    Öpüyorum seni ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim,bu konuda yazacagim bir ara.Cok optum...

      Delete