18 January, 2019

Tesekkur Cuma'si #194


Selam Dostlar...Mutlu,hayirli Cuma'lar olmustur umarim.Isten erken cikmis olsam da,biraz utu,uyku, gun isigini yakalamisken fotograf cekme,yuruyus derken aksami ettim yine.Saat 18:15,firina tatli patates sosisi attim,piserken iki satir yazayim dedim.

Cok sukur bu hafta da bitti,hem de hic beklemedigim,yapmayacagim dedigim  seyi yaparak bitti.Dun Istanbul'a bilet aldim,kredi kartimin son limitiyle.Oyle ki su an hasta olsam,kotu bir sey olsa  ne naktim,ne kredim var.Okkali bir kufur savurdum ve aldim bileti.Kendimi cok mutlu hissediyorum.Heyecanliyim.Ne kadar ihtiyacim oldugunu uzun zamandir redediyormusum resmen.Sagligim oldukca,calisir oderim,ne yapayim.Kiz kardesimin ve ilk gozagrim perimin dogum gunu.Askla kutlayacagim,ne dilesem olacakmis,sebep olana,bileti alabilmeme cok ama cok mutesekkrim.

Bunun disinda orkide kizlarimin besigini alana,begenene.Cok sevdim,cuk oturdu,iyi ki digerini almamisiz.Tabii ki biricik koruyucularina.Cicek yemegi cok seven Adonis,nedense orkidelere hic dokunmuyor😄



Ahhh Ahhh.Zweig ve Livaneli...Iyi ki bu dunyadan gecti biri ve digeri cok sukur hala burda.Ikisini de okuyabildigime her kitapta hep mutesekkirim!


Kahvemi yapip gonderene,oglen yemegimi ismarlayan mudurume...Bir Pazar ben calismiyordum ama magazanin oralardaydim,gecerken dedim kizlarima birer kahve getireyim.Ben 1 verdim,Christina bilmem kac.Gel de verme,vermeyi sevme!..Kahveyi de hep askla yapan canim ablam.Ne guzel insanlarim var benim,cok mutesekkirim,cok cok!


Bu da baska mudurden cikolata.Gel de sevinme...Sevdigimi seveni de ayri severim!


Sue bu fotografi gorunce,senin ev florist sanki dedi.Sevdim ben bu deyisi.Cicekci-kitapci olabilmeyi,arada kahve yapip satabilmeyi oyle cok isterdim ki!Bu kadar cicegi evime getirmeme sebep olan isime,mudurlerime her zaman mutesekkirim.Resmen evin her yerinde,tuvalet ve banyo da dahil cicek var bu hafta basindan beri.Istanbul'da okuyacagim kitaplarimi da sectigime gore hazir sayilirim.Yemek sonrasi kendime minnak bir valiz hazirlayacagim.Bu arada kizlarin hediyesini de Carsamba gunu postalamistim😆😄😇 Ah ben,beni ve yasadigim onca duyguyu ne yapayim be dostlar,nasil tasiyayim,nasil sigayim kabima.Bilemiyorum.

Bu haftasonu benim olacagim kadar mutlu olun dilerim,kavusmak istediklerinize kavusun.

Sevgiyle kalin.

9 comments:

  1. " hayat cesur olanlara iltimas geçer"
    Severim :)

    ReplyDelete
  2. Yemek arası yazısını keyifle okudum.Evde çiçek güzel oluyor ama çok olursa bayiyo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tatlisin Sibel,cicek bayar mi diyecegim ama inan su aralar orkidelerimden bayginlik geliyor ara ara:)

      Delete
  3. son fotoda gerçekten sıcacık bir yuva resmi var.Mutlulukla yaşa inşallah.Sana da sevgiler.

    ReplyDelete
  4. sayfanızı arkadaşım tavsiye etti çok beğendim takipteyim artık. siteniz sürekli devam eder beni de bu aileye kabul edersiniz inşallah. sizi kendi sayfama da beklerim hoşçakalın :) https://konuloji.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hemen takibe aldim bile:) birileri beni tavsiye edince cok seviniyorum,tesekkuler size de arkadasiniza da:)

      Delete
  5. Çok sevindim İstanbul bileti almıi olmana, iyi gelecektir diye düşünüyorum. Ah bu özlem yok mu ...

    İlk fotoğrafta o kedişin yatışını yerim ben. Livaneli çok sevdiklerimden ama bu kitabını okumadım :/ Türkiye'de olsam hemencik satın alırdım da nerdeee. yazdım listeye :)
    Kocaman sevgiler

    ReplyDelete
  6. Ezgic'cim:) cok iyi geldi,iyi ki gitmisim:) Tr'ye gittikce aliyorum ben de kitaplari ya da aldiriyorum alamadiklarimda aklim kaliyor:) sevgiler

    ReplyDelete