01 February, 2019

Subat Ayi Meydan Okumasi 1.Gun


Hosgeldin Subat,hos geldin yepyeni meydan okuma...

Biricik Ezgi'cigim bir meydan okuma baslatti bu ay icin.Yazisini,sorularini gorunce icimde bir heyecan patlamasi yasadim ama yazabilecegimden emin olamadim.Hos sorulari okudugumda,18.gune geldigimde,konuyla alakali ne yazacagima karar vermistim bile😁

Ilk gun giris yapiyoruz ve Ezgi'cigimin yaratici sorularindan ilki:Bu meydan okumayi neden kabul ettin? 

Ilk olarak ben Ezgi'yi ilk okudugumdan beri cok sevdim,renklerini,yaptiklarini,gunluk maceralarini.Henuz yepyeni bir blogcu olmasina ragmen,bence simdiden blogosferde,apayri bir ortam yaratti ve ben bu ortami,sayesinde hayatima girenleri pek sevdim.AYNI ZAMANDA BU YENI ORTAM BANA BLOGUN ILK GUNLERINI de animsatiyor.Aramizda benim kadar eskiler varsa hatirlarlar,pek kalabaliktik ve birbirimize cok gider gelirdik.O zamanlar diger sosyal mecralar hayatimizda yoktu tabii ki ve blog benim icin hayatimin en zor gunlerimdeki dostum olmustu.Blog yazmayi da hep cok sevdim,IG'yi ne kadar sevsem de blog benim icin hep cok ozel kalacak demisimdir yillardir.Tabii zamanla blogdaki paylasimlarim azaldi.telefonlarla fotograf cekmeye basladigimdan beri askla sahip oldugum makine catida yatadursun, fotograf cekmem de azaldi ve bloga da yansidi;blogdaki paylasimlarim genelde Tesekkur Cuma'sindan ibaret oldu.Ne yalan soyliyeyim bunda anti sosyal ve cok yogun calisma saatlerimin,hayatimin cok da paylasilacak bir durumunun olmamasinin ya da soyle diyelim,paylasmak istediklerime kendimce sinir koymamin da etkisi olabilir.

Velhasil,kendime meydan okuma ya da hedefler belirleyince,kendimi hayata karsi gayet motive ve disiplin sahibi hissediyorum.Biraz da dedim hayatima canlilik,renk gelsin,yeni insanlari uzaktan da olsa taniyayim,ilham alayim.Iste bu yuzden kabuk ettim bu meydan okumayi,iyi ki ettim.

Yeni geldiyseniz CilekSuyu'na,Merhaba! Ben Sibel.Okudugunuzdan ne eksik,ne fazlayim,fotograflarimdan yansidigim kadarim.Koskoca blogosferde cilek perisi olarak suzuluyorum 14 yildir ve burda olmaktan,paylasmak istedigim kadarini paylasmaktan cok mutluyum.Hosgeldiniz!💓💓💓

18 comments:

  1. Ben de çok eski blog yazanlardanım, instagramın olmadığı o eski blog günlerimizi çok özlüyorum.
    Özellikle 2010 yılında nasıl hareketliydi burası, nasıl keyifli geçiyordu günler.. Birden soldu, ıssız kaldı.. Ama şimdi yine canlandı bence, yine çok güzel bir ortam oluştu. Ve bunda Ezgi'nin de etkisi çok var bence, o topladı herkesi bir araya, canlandırdı blog alemini.

    Şimdi bu meydan okuma ile yine çok hareketli bi 28 gün geçireceğiz hep birlikte, çok da güzel olacak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle.Benim blog hayatima harekettlilik Deep ve Ezgi sayesinde basladi.Iyi ki:)

      Delete
  2. Sorular yaratıcı meydan okuma yayiliyor

    ReplyDelete
  3. Merhabalar 😊 eskiden bi gün yazı gelmese noldu acaba diye meraklara düşerdik 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di mi?Simdi Ig'de insanlar sosyal medya molasi verdiginde dusunuyor oluyorum kimisini:)

      Delete
  4. Güzel bir etkinlikmiş, 28 gün boyunca fire vermeden devam edersiniz inşaallah... Selam ve Dua ile ... :)

    ReplyDelete
  5. Ya Sibel :) çok tatlısın sen de biriciksin.. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, karşılıklı hepsi :)

    Haydi bakalım parmaklara kuvvet :)))

    ReplyDelete
  6. 14 yıl mı? yaa ne kadar güzel insanlar tanıdım bu vesile ile. Sanırım sizden öğreneceğim çok şey olacak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saol Tuly'cim:) Teknik bilgim hic olmasa da,elimden geldigince yardim edebilirim.

      Delete
  7. Ne güzel anlatmışsın :). Şimdiden bir hareketlilik başladı devamı da gelsin artarak devam etsin :). Görüşmek üzere :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler:) Tabii ki,biz yola bas koyduk:)

      Delete
  8. Sanırım bu meydan okuma sayesinde çok keyifli bir blog ile karşılaştım, oley! ;))

    ReplyDelete
  9. Katıldığınıza memnun oldum.Zaten severek takip ediyorum .

    ReplyDelete
  10. Herhalde Blogger yokken sen vardın burada :)) 14 yıl çok uzun bir zaman, eline sağlık. Neşeli sevgilerle :)

    ReplyDelete