01 April, 2019

Hosgeldin Nisan


Misafirim vardi dostlar,o yuzden yazamadim en sevdigim iki serimi.Iki aksamdir uykusuzum,haliyle biraz da yorgunum.Zaten ben sosyallesmiyim,hemen ardindan bir yorgunluk basiyor,bunye alisik degil tabii😂


Dun aksam oturup blog yazmaya niyetliydim,ama sonra misafirlere ayip olur diye dusundum,hos onlara fark etmezdi ama yapamadim iste.Yoksa kelimeler,Pazar'in guzelligi kafamda ve kalbimde ucusuyorlardi ne yalan soyliyeyim.


Dun Anneler Gunuydu burda,guzel gecti.Greenwich'e attik kendimizi.Cumartesi gunku havadan sonra resmen kis geri gelmisti.Greenwich'te yururken,gozlerimden yaslar geldi soguktan ve ruzgardan.Cumartesi gecesinin yagmurundan ruzgarindan  bahar dallari da yerlerde ucuyorlardi Pazar gunu, ki bu manzaradan da cok keyif aliyorum ve benim mutluluk yerimdekiler henuz acmamislar.Orayi sevdigim ve cok ozel buldugum icin yine de martenickami acmak uzere olan kiraz ciceklerinden birine bagladim,iki dilegimle beraber.


Karsima bir dolu martenicka cikiyor,seviniyorum.Bundan sonra her Mart'da yapmaya niyetliyim😍





Benimki😊



Velhasil unutulmaz bir Pazar gunu gecirdim,cok iyi geldi.Greenwich bana hep iyi gelir zaten.

Nisan ayi,iyice cosan bahar mevsimi hepimize kutlu olsun dostlar,coskuyla askla yasayalim her gununu dilerim.

6 comments:

  1. Greenwich'e gitmek hiç aklıma gelmiyor. Sanırım coğrafya dersinden kaynaklı bir şey. Şimdi sen Greenwich'e gitmek bana hep iyi gelir deyince merak ettim. Ben de kendi yorgunluk halimden sıkıldım. Neyse ki seçim zırvalığı da bitti de kurtulduk. Hayatın böyle hızlı akıyor olması yoruyor beni. Para kazanmak için bu kadar çok çalışmak zorunda olmak. Bir de üstüne ülkedeki ekonomik sıkıntılar eklenince dolar/ euro benim elimdeymiş gibi sabah akşam kontrol ediyorum :) Kuzey'den sonra onlar da benim çocuklarım oldu. Sağlıkları pek önemli.
    Seni çok çok öperim Sibelcim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Ozlem'cim:)

      Buraya ilk geldigimde ilk sordugum Nottinhill ve Greenwich'e uzakligimzidi:) Cok sukur ki Greenwich'e gayet yakin sayilirim,burada ilk ziyaret ettigim merak ettigim yer Greenwichti,dili olsa da anlatsa sahit oldugu ruh hallerimi:) Sorma,ben de cok calisiyorum ve yetisemiyorum,sonra da kendimi sucluyorum acaba kendimden cok mu sey bekliyorum diye.Hayat bu sehirde de gun gectikce zorlasiyor maddi manevi.Yas aldikca daha rahatlamamiz gerekmiyor muydu?Ben de cok operim Ozlem'cim.Cicege bocege sarilip,gecinip gidicez su hayatla,baska ne yapalim.

      Delete
  2. Ne güzel cıvıl cıvıl coşkulu bahar fotoları, marteniçka bu yıl hayatıma girdi ne güzel birşey her yıl yapmak istiyorum, bahar dallarına bağlanmış her dilek kabul olsun, enerji dolu sağlıklı mutlu bir bahar olsun.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle ben de yapacagim Deya'cim.zaten benimkini de senin sayende yapmistim ya.Umarim herkesin dilegi gercek olsun.

      Delete