31 July, 2019

Neler Yapiyorum #15


Gunaydinlar,Mutlu hafta ortasi olsun dilerim.Gecen ay tatil ve sonrasi huzursuzlugu sebebi ile cok sevdigim NY serimi atlamisim.Bu ay ucu ucuna yetistim ve hemen ise gitmeden yazayim dedim.



🍓Seviyorum:Sonbahar mujdecisi havayi,iceri dolan hafif ruzgari.yagmurda yuruyus yapmayi,sakir sakir yagan yaz yagmurlarini...


🍓Yiyorum:Bu aralar bolca makarna pizza,firinda sebze,yogurt.Etsiz yasam sahane.beni cok iyi hissettiriyor ruhen.


🍓 Iciyorum:Tabii ki kahve,su,sarap.soguk kahve.bir de elimden geldigince SIK,sirkeli su sabah kalktigimda.


🍓Hissediyorum:Bir iyi bir kotu,bir guclu bir cok zayif,bir kararli bir tum kararlarindan vazgecmek uzere...Ama cok sukur ki dondugumden beri en iyi hissettigim donemdeyim.Daha pozitifim,daha keyifliyim.


🍓Yapiyorum:Yuruyus yapiyorum artik gercekten Fred sebebiyle hayatimin bir parcasi,resmen sadece meditasyon yuruyusu gibi yavas yavas sindire sindire.Boyle olunca bana fiziken yetmemeye basladi ve ben de kosmaya basladim hafiften gecen Cumartesi yeniden.Tek basima olmayi,hareket halinde olmayi cok seviyorum.Simdilerde 5 dk kos,3 dakika power walk olarak geciyor ama simdiden ruhumda hissettirdiklerini anlatamayacagim.Maraton kosma gibi bir niyetim yok,amacim tek basima kalip,hareket edebilmek.Tabii yoga da var her gun olmasa da,haftada en az 3 gun.Hee bir de elime cicek gectikce kahveli fotolarini cekmeyi cok seviyorum.


🍓Dusunuyorum:Cok ama cok sey dusunuyorum.41 yasinda derin dusunceler icindeyim acikcasi.Gecenlerde en cok dusundugum sey "dunyaya gelis amacim" ne idi."Gercekten mutlu muyum" diye devam etti durdu kafamda.Hala bunlari dusunuyorum ama kendi kendime verdigim cevaplardan pek de emin degilim acikcasi!



🍓Hayalini kuruyorum:Hayallerimde bir degisiklik yok sanirim,eklenen bir hayal yok.Sanirim 15.NY'dir ayni hayaller icindeyim!


🍓Izliyorum:Dizilerden The Handsmade Tale,Big Little Lies'i cok severek izledim.Dun netflix'de Wife.The Silence.yine netflix'de happy ve minimalists adli iki belgeseli cok sevdim.Tabii Killing Eve gecmeden edemeyecegim.

🍓Okuyorum:Shantaram'i bitirdigimden beri henuz bir sey secemedim.

🍓Dinliyorum: Bu aralar pespese dinledigim Nina'dan please don't make me be misunderstood ve Michael Kiwanuka'dan Cold Little Heart var.

Hepimize mutlu keyifli bir gun diliyorum.Sevgiyle kalin💓 Super bir Agustos olsun.Eylul'e ne kaldi surda!

4 comments:

  1. güzel günler dilerim :) koşuyor olmak ne kadar rahatlatıcı

    ReplyDelete
  2. Kosmak literally keeps me sane :) Butun stresimin ucup gittigini hissediyorum kosarken, sonrasinda runner's high ise priceless :) Benim de maraton kosmak gibi bir derdim hic olmadi, kendi basima kalmak, muzik dinlemek, mis gibi countryside i solumak derdim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. me too:) maraton kosma derdi olmayinca daha zevkli sanki:)

      Delete