02 August, 2019

Tesekkur Cuma'si #209

Yine bir Tesekkur Cuma'sinda beraberiz.Cok sukur varligina,calismadigim sevdiklerimle ve sevdigim seylerle gececek haftasonunun varisina,sagliga...



Bugun is yerinden donerken baharda cokca fotosunu paylastigim bir agactan dusmus oldugunu fark ettim bu eriklerin.Kaldirim ustunden topladim ne kadar iyi olani varsa ve yururken yedim,nefisti.Cok sukur karsima cikarana,sehirde olsam da dogaya yakin olmama..


Gecen gun Frances bu kalemlerle geldi.Kopardi beni.Gecikmis dogum gunu hediyemmis,canim benim.Yaninda olmasi,calismasi ayri bir zevk bu enerjik kadinin.Ne zamandir bu kalemlerden istiyordum,kendisine mutesekkirim. Tas boyamaya baslayabilirim😃



Greenwich'de gecirdigim aksamlara...


 Renkli tabaklara.Icimdeki kisir aski bambaska...Ben arada salca yerine zerdecal koyuyorum bu rengi cok hosuma gidiyor.




Ahhhh ahhh.Canim anacigimin evinde uyandigim gunlere,sabahlara.Yillarin eskitemedigi cilekli yatak takimima...




Kek yapan,kahvalti hazirlayan kardesime..Yogurt ve kek bir tutkudur bende...



Balkon sefalarina..Bu ne zevkli ne tatli bir kulturdur,keyiftir arkadaslar! Lutfen sahip cikalim,balkonumuza askla bakalim!😍


Bostanci Firat'da peynirli pide keyiflerine.Ailemizin vaz gecilmez adresi!



Tatli tatli buyuyenlere....


Biricik Sibel'im ile yillar sonra bulusabilmemize keyifle gecirdigimiz yaz aksamina...

Is sonrasi pubda bulusabilmeye...Bol kahkahali gecen zamanlara..

Cok ama cok mutesekkirim.Hayat gercekten sevince guzel,karsiniza guzellikler ciksin!

No comments:

Post a Comment