19 November, 2019

Siradan ama pek buyulu bir sabah


Selam dostlarim.

Sabah oyle huysuz kalktim ki.Cunku benimki gece dogru duzgun durmadi,sabah beni uyutmadi,kahvemi bile dogru duzgun icemeden,hemen ustumu giyinip eldivenlerimi ve atkimi unutaraktan kucuk beyin ihtiyaclarini karsilamak uzere yola koyuldum.Zaten bazi seyler kafamda beni geriyor,ne yapsam ne etsem diye dusunup duruyorum bir de ustune uykudan boyle kalkinca tum sinirlerim tepemde gibiydi sanki.


Bu kisa hal parka varana kadar surdu acikcasi.Sonra bir baktim benimki buyurmus.Canim, canim kiragi,gordugumde oyle mutlu oluyorum ki.Buyuk Allah'im yine bizi mest etmek icin calismis.Ayyy o sogukta icime bir ferahliklar geldi ki size anlatamam.Kisa da olsa o yuruyus esnasinda beni geren dusunceleri biraktim.Durumu kabul ediyorum,elimden gelenin en iyisinini yapiyorum bundan sonrasini dusunmemem gerek ama bazen elimizden gelmiyor ne de olsa.Kendime verdigim sozleri unutur buluyorum kendimi.Neyseki hatirlatanlar var.Hem belki Fred'in israrciligi bu sabahi kacirmayayim diyeydi,kim bilir!



Belki yillardir bu goruntulerden bayildiniz ama elimde degil paylasmadan edemiyorum.




Sonra canim Yeliz'imle konustum,evimi toparladim kendime geldim.Ocakta patates yemegim pisiyor,teyzemin kulaklari cinlasin.Oyle guzel yapardi ki,istemeden duramazdik.Pissin de ona fotografini gondereyim.


Velhasil yine cok mutesekkir oldugum bir gunu kisaca paylasmadan edemedim.Saglikla kalkmisim,yurumusum.Coraplarimi cikarinca ayaklarima baktim da,onlara da sevgimi sukrumu gonderdim.Nasil tasiyorlar koca vucudu.


Biri de beresini dusurmus,baska biri bahce duvarinin ustune koymus belki geri gelirler diye.Sonra ustune yaprak, kiragi dusmus ve isik ile simartilmis.Gel de sevme,hayran olma! Gel de kendini toplayip,yine en guzel seylere inanma...Canim Hayat,verdiklerin icin cok mutesekkirim.

Gidip yemegimi kapatayim,kisisel bakima geceyim.Haftanin geri kalani yine yogun gececek.

Bir de #thirdeye'da gordugum bir seyi paylasmadan edemeyecegim: Hayatta basarili olmak icin;

  • Yumusakca konusun
  • Dikkatli yiyin
  • Derin nefes alin
  • Yeterince uyuyun
  • Iyi giyinin
  • Korkmadan hareket edin
  • Sabirla calisin
  • yaratici dusunun
  • iyi davranin
  • durustce para kazanin
  • sIkca para biriktirin
  • akillica harcayin
Bana da hatirlatici olarak burda bulunsun! Sevgiyle kalin💓

10 comments:

  1. Çok güzel bir yazı bazen insanın önceki günden yapılacakları düşünüp derleyip toparlayacakları üzerine çok yük oluyor işte o sabahları böyle pozitife çevirmek için güzel bakmak gerek 🤗

    ReplyDelete
  2. doğada yürüyüşün büyüsü işteeee :) ah en önemlisi beslenme ve harekeet :)

    ReplyDelete
  3. Yaa ne güzel bir yermiş, fotoğraflara bayıldım :)
    Küçük bey de pek tatlıymış :)
    Emeğine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tESEKKUR EDERIM Lady'cim.Kucuk Bey hayatimin manasi:)

      Delete
  4. Bayıldık ama söylediğin anlamda değil :)
    Milyonlarca kez de görsem doğanın her şekline hayran kalıyorum.. Ve sen bunu fotoğraflarına çok güzel yansıtıyorsun ♥

    ReplyDelete
  5. Ne güzel bir sabah, doğanın renkleri harika.

    ReplyDelete