10 November, 2019

Pazar'lari pek severim #19 ve Kasim Ayi meydan okumasi 6-7-8-9-10

Buyuk ask,hayranlik ve ozlemle aniyorum.Nur icinde uyu!

Iyi Pazar'lar Dostlar.

Kac saattir telefondan google'a fotograflarimi yuklemeye calisiyorum ki,Pazar yazimi gireyim.Cok uzun surdu ama en azindan istediklerim yuklendi bugunun anlam ve onemine ithafen.Yuklerken de bu ayki meydan okumanin bugun sonuna kadar bitmesi gerektigini hatirladim ve iki konulu Pazar yazisi yazayim dedim!

Saati 6:30'a kurmustum yogaya gitmek icin ama gitmedim.Dun de aksattim zaten.Kac gundur bel ve sirt agrilari ile uyaniyorum.Hem yogaya gidince o gunun sonrasi evde geciyor icimden sonra disari cikip bir sey yapmak gelmiyor ve bu da beni daha cok asosyallestiriyor.Hayatim ne zamandir ev-is-yoga ucgeni arasinda ki bu ucgenin en uzun tarafi is ve ev!Yogaya gitmeyince dun disardaki bazi islerimi hallettim,bugun de ne zamandir gitmedigim Greenwich'e yuruyuse gittik erkenden.Sansimiza hava ve isik mukemmeldi.

Pazardan taze ekmek ve cay yanina tarcinli pogacamsi bir sey aldim.Eve gelince kek yaparim diyordum ama usendim. Hatta aksam yemegine bir sey yapasim bile yok! Bu yazidan sonra Halide'ye geri donecegim.


Aklima kuymak geldi ne zamandir.Bugun yapabilmemin mutlulugu icindeyim.Basta tutturamadim,gayet topak topakti,sonra dedim rondodan gecir.Valla  rondo sonrasi gayet puruzsuz olunca pismeye biraktim.Anneminki kadar iyi olmasa da gayet iyiydi.Kuymagin yanina cay bile demledim!


Saati 3 yapmisim bile.Simdi gelelim son sorulara:


6-Bir sehir olsan hangi sehir olurdun? Neden?

Kesinlikle Londra ya da Istanbul.Cunku ikisinde de dengesizlik,modernlik ama bir yandan tarih,cesitlilik,renk,Ben de ruhen gayet dengesizim,bir yanim cok modern ama diger yarim sanki bu caga ve insanlara ait degil,renkleri,cesitleri cok severim.


7-Hayatinda seni yonlendiren en belirgin duygun nedir? Ask,tutku sanirim.Bunlar oldukca bodoslama dalarim genelde her seye ama askim da tutkum da cabuk soner,sondurulur.Cok heyecanla yeni ise baslarim mesela,sonra aaaaa hic de bekledigim gibi degilmis derim.Sonra sil bastan durumuna tekrar tutkuyla baglanmaya calis.Evlilik gibi yani. Bir de ic sesime cok guvenirim.Kalbime.Sanirim aldigim tum kararlarda kalbimin sesini dinledim simdiye kadar.


8-Neden blog yaziyorsun?Blogu sevme nedenin nedir?

Ben kendimi bildim bileli gunluk tutarim zaten.Bu da modern,gorsel gunluk benim icin.Seviyorum da yaziyorum,sevme nedenim da Cileksuyu'nun hayatima her acidan renk katmasi.


9-Bu kis gunlerinde pisirip yemekten keyif aldigin bir tarifini paylasir misin?

Ben kisin en cok tarhana,mercimek corbasi yapiyorum.Bugun icin de mermer kek yapacaktim ama usendim. O yuzden daha once paylasmis oldugum tarifimin linkini paylasayim sizlerle.


10-En son gordugun en guzel manzara neydi?

Bu sabah Greenwich cok guzeldi.Sonbahar Greenwich'de tam bir gorsel solen halindeydi ki bu ruha da yansiyor hemencek.Isik,insanlar,kopekler.Greenwich bana hep iyi gelmistir zaten.

Hepimize iyi haftalar,su gibi aksin,isik isik!

2 comments:

  1. Hafta başında fotoğrafların çok keyfili geldi bana... Açıları o kadar güzeldi ki, seyrettim kaldım.
    Mutlu haftalar canım ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Sebnem'cim,iyi geldiyse ne mutlu bana.Haftayi da bitirdik neredeyse:)

      Delete