15 November, 2019

Tesekkur Cuma'si #217


Selam Dostlar'im.

Nasil guzel,mutlu bir Cuma bu Cuma.O yuzden kendime yazmayi her zamankinden daha bir gorev edindim bu Tesekkur Cuma'sini!

Dun gece 11'i gecerken geldim eve.Baktim sandigin uzerinde bir zarf var adima.Actim baktim ki ne zamandir hayalini kurdugum mektup gelmis evime.Gece gece oyle mutlu oldum ki.Resmen artik ben bir bolum mudur yardimcisiyim calistigim magazalar zincirinde.Bugunun hayalini 6 yildir kuruyorum resmen.Hic olmayacagini dusundugum gunler oldu ama cogu gun kendimi bu gorevin basinda hayal ettim.Kimi gun kendimden yeterince iyimiyim diye suphe ettim,bak ne kadar da zor oluyor dedim kendi kendime.Guvenimi,kendime inancimi yitirdim ama bu hayalden vazgecmeye gonlum el vermedi.Cok sukur oldu,oyle mutesekkirim ki.Calisinca oluyor ama gercekten her seyin dogru bir zamanda olacagina inanmak ve o yolculugun tadini cikarmak,sabretmek sart.Vazgecmeyin dostlarim ve hayirlisi icin dileyin hayallerinizi.Bu yolda bana destek olmus,bana benden daha cok inanmis,sinirden agladigimda omuzunu uzatmis dostlarima cok mutesekkirim!


Kekimin kabarmis olmasina,


Cok soguk bir gunde eve geldigimde dolabimda en sevdigim corbalardan birinin bulunmus olmasina cok mutesekkirim.Elimde fincan,oturdum pencere kenarina,sokagi izlerken sicak sicak yudumladim.Ne kadar da keyifli fincanda corba icmek,sokaktan gecen kedilere bakmak...


Nadir calismadigim Cuma'lardan birinde istedigim saatte yoga dersine gidebilmis olmaya,dengemi kaybettigimde bana gulumseyen guzellik abidesi hocama cok mutesekkirim.Resmen gozlerimi alamadim kendisinden.Acaba artik oyle bir vucut sahibi olmanin hayaline mi gecsem😂😍

Velhasil cok mutlu ve mutesekkirim bu Cuma.Dilerim sizin de hayalini kurdugunuz her sey gercek olsun.Super bir haftasonu gecirin.Ben yine bolca calisiyor olacagim😁

10 comments:

  1. Tebrikler, yeni görevinde başarılar:)

    ReplyDelete
  2. Hayırlı olsun, çok sevindim senin adına, okurken enerjin bana geçti resmen :)
    Yoga candır.

    ReplyDelete
  3. Umarım pek böyle günler geçirirsiniz ;))))

    ReplyDelete
  4. Çok sevindim senin adına arkadaşım...
    Yeni görevin hayırlı ve de uğurlu olsun... Emeğinin karşılığını alabilmen ne kadar güzel ♥

    ReplyDelete
  5. saol canim...cok tesekkur ederim,darisi tum isteyenlerin basina:)

    ReplyDelete
  6. yeni okuyabildim yazını ve çook tebrik ederim. herşey
    gönlünce olsun canım çilek suyum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim canim Buket'cim:) hepimizin dilerim:)

      Delete