30 July, 2020

Neler Yapiyorum #25



Selam dostlarim,canim blogum,benim sanal, minnak,gercek dunyamin yansimasi,hayatimin buyuk parcasi blogummmmmm. Insan olsan simsiki sarilirdim (hos bu aralar yok oyle sarilma falan) Iki haftalik molayi cevirmisim bir aya neredeyse.Iyi geldi mi? Eksikligini hissettim ama enteresan bir ay oldu Temmuz.Korono'li gunlere,2020'ye hatira kalsin diye kisa ozetle Neler Yapiyorum'u yazayim dedim,zira en son Mayis'ta yazmisim. 

Son bir aydaki en buyuk degisiklik kariyer ve is ile alakali ki bu konuya giresim yok.Ne olacaksa olacak,kendimi akisa teslim ediyorum hemen hemen buyuk bir guvenle.Tabii ki endiseliyim ama bunun beni kontrol altina almasina izin vermiyorum,elimden gelenin en iyisini yapmaya calisiyorum ve gerisini benden daha buyuk,guclu kuvvetlere havale ediyorum.

Hayatim yine is-ev-park ucgeninde.Hala kimseyle sosyallesmedim,kafeye gitmedim,sutyen bile almadim ki cok ihtiyacim var.Insanlar neredeyse normale dondu,maske takmak zorunlu oldu (biz calisirken takmak zorunda degiliz,isteyen takiyor).Insanlar Korona sonrasi bir tuhaflasti,tahammulsuzlesti,gerildi gibime geliyor.Hani sanki hic Korona olmadi.Satislardaki dususleri ,maskeli insanlari gormesem bu dunyadan bir Korona gectigine inanasim gelmiyor acikcasi.

Kitap okumam gayet yavas,yilin yarisini gectik ben sadece 13 tane okumusum.Yillardir kitaplikta bekleyenleri okumaya calisiyorum,onlari azaltiyorum ama bu hizi sevmiyorum.

Ailem iyi,herkes bir yerlerde.


Gelelim Neler Yapiyorum'a.Sanirim durumumu bu sekilde daha iyi ozetlemis olurum.

💓Seviyorum: Mavi gokyuzunu...Her firsatta goge bakmayi.

💓Yiyorum: Bu aralar bolca beyaz peynir,domates,carliston biber.Cunku aklimda yaz,yazlik ve kahvaltilari.Bir de pirinc krakerleri seviyorum.Eksi mayali ekmek disinda ekmek yemiyorum.


💓Iciyorum: Kahve,bolca su..Gunune gore cin-tonik ya da vodka-kola.

Elma cipsi yapmaya calistim,cok kitir olmadi ama severek yedim,elmalarimi da degerlendirdim.

💓 Hissediyorum: Fazla duygusal,endiseli,biraz fazla aglamakli,sanki biraz nesesiz.


💓 Yapiyorum: En buyuk aktivitem iki haftada bir yaptigim eksi mayali ekmegim.Her zamanki gibi yuruyus.Elimden geldigince rutine oturtmaya calistigim meditasyon.


💓 Dusunuyorum: Neler olacagini,olabilecegini,onumuzdeki gunlerin neler getirecegini merak ediyorum ve ister istemez dusuncelerimin cogunu kapliyor bu belirsizlik. Bir de dunyanin gidisati,olan biten icime yumru gibi oturuyor resmen.


💓Hayalini kuruyorum: Emeklerimin bosa cikmamasinin hayalini kuruyorum bir de aileme kavusmanin.Valla ne yalan soyliyeyim,iyi bir de sutyen hayali kuruyorum😊


💓Izliyorum: Son bir ayda izlemedigim kadar cok Turk filmi izledim Netflix'de ne bulduysam.Neredeyse 20 yildir buradayim,boyle bir donem gecirmemistim.Yeter ki Turkiye manzarasi,insani goreyim.En sevdigim Eksi Elma'lar oldu. Bir de amazon'da flesh and bone diye tek sezonluk bir diziyi izledim cok severek.Herkesin kaldirabilecegi bir dizi degil,rahatsiz edici bulsam da bazi sahneleri,sevdim.

Hayatimin ilk zeytinyagli dolmasi

💓 Okuyorum: Melisa Kesmez,Nohut Oda

Taze pide arasi helva
Taze pide arasi helva

Ekmek Makarnasi,babaannemin ruhuna

💓Dinliyorum: Zeki Muren ve Sezen Aksu arasi gidip geliyorum.Bir de Nilay Ornek'in nasil olunur podcastini...

Iste bende durumlar boyle dostlarim.

Simdiden bayraminiz mubarek olsun.Birlikteligin tadini cikarin,sevgiyle kalin.Iyi bayramlar,iyi tatiller😍

13 comments:

  1. Selam özlemişiz sizi. Bende sütyen almadım. Deneme kabinlerine gitmiyorum. Kullanmıyorum orum. Sevgiler.İyi bayramlar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim:) ben de ozledim.Insanlah en yakin zamanda rahat birer sutyene kavusuruz:)

      Delete
  2. Merhabaa :) güzel bir yazı ayrıca yemekler çok güzel gözüküyor

    ReplyDelete
  3. Hayatınızın ilk zeytinyağlı dolması nasıl olmuş :)

    ReplyDelete
  4. Mutlu bayramlar Sibel,

    dilerim bir an önce aileye kavuşma hayalin gerçek olur. Ekşi mayalı ekmeklerinin hayranıyım ve instagramda sıkı takipçisiyim :) Ellerine sağlık, afiyetle ye inşallah.

    Mavi gökyüzü sevilmez mi hiç, değil mi ama ..
    Bol enerji dolu, kocaman sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Ezgi'cigim...UMarim diyorum ama inanasim da zor geliyor acikcasi:) Kocaman sevgiler...

      Delete
  5. pozitif enerjinizi burdan aldım ne mutlu efrafa neşe saçanlara..:)

    ReplyDelete
  6. özlettin kendini sevgili sibel...hoşgeldin hoşluklar getirdin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. COk tesekkur ederim,ne guzel bunlari duymak:)

      Delete
  7. Merhaba, çok güzel bir yazı takip ettim blogunuzu sizi de beklerim kendi bloguma :)

    ReplyDelete