29 November, 2020

Pazar'lari pek severim #37


Selam dostlarim! Nasiliniz?Nasil gecti haftaniz,nasil geciyor Pazar gununuz?

Ilk iki fotografi gorunce,sanmayin ki yatak keyfi yaptim Pazar'a layik.Onlar uykusuz kaldigim gecelerden birinde cekilmis.



Bu sabah 8'e dogru yan evden gelen seslere uyandim.Ne sesleri oldugunu soylemeye utaniyorum😊

Tabii ki kahvemi bitirmeden benimki sandigin ustune cikip aldi pozisyonunu,ben de kalktim hemen hazirlandim.Yuruyus guzel gecti yine,yine iyi geldi.

Dun oldukca kotu bir gun gecirdim ruhen.Bir yandan Masumlar Apartmanini izledim (Cuma aksamindan baslamistim),sonra Kirmizi Oda'ya gectim.Resmen koltukla butunlestim,hicbirsey yapmadim.Izledim,agladim..Izledim agladim!



Kotu gecirdigim gunler icin kendimi suclamayi biraktim,dun oyle yasanmaliydi demek ki.Zaten basim cok agrimisti.Kimseyle konusmadim,gelen mesajlara cevap yazmadim.Telefonun sesini kistim.Bazi gunler gelen hisleri oldugu gibi kabul edip yasamaliyiz.



Bugunse dune inat,yuruyus sonrasi temizlik yaptim.Sebzeli kisir ve enerji toplari hazirladim.Gidip kek mi pogaca mi yapsam diye dusunuyorum su an.Sanirim uzerimdeki Selvi etkisi...



 Hepinize mutlu gunler dilerim,super gecsin haftaniz...Kendinize iyi bakin.

6 comments:

  1. ne hoş fotoğraflar, ne güzel çocuklar!

    ReplyDelete
  2. Çok da zorlamamak lazım, haklısın. Hem böyle günlere de ihtiyacımız var, nasıl kıymetini anlayacağız neşeli hallerimizin sonra :)
    Sevgiyle, sağlıkla arkadaşım ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesinlikle canim benim.Sevgiler,dikkat et kendine:)

      Delete