18 January, 2021

Mutlu Pazarertesiler olsun...


Iyi haftalar dostlar! 

Haftasonu cok calistim...Kendimi ne zamandir denemek istedigim bir sise kirmizi sarap ile odullendirdim.Iyi ki yapmisim,iyi ki denemisim cunku ne zamandir yapmak istedigim bir seydi ve hafifledim resmen.Denedim,sevdim,ogrendim.Yapmak istedigim seylerden birine boylece bir  ✔✅ atmis bulunuyorum.



Aksamlari erken yatip,sabahlari erken kalkmayi seven biriyim. Hos kac haftadir hava,insanin yataga baglatmak istercesine gri.Ise erken gittigim sabahlarsa zaten hala karanlik.

Bu sabah 7 gibi uyaninca,aydinlik,ucundan azcik gunesi gorunce bir sevindirik oldum.Gece ruyamda beyaz bir kurbaga gordum,minicikti ve zipliyordu. Uykuya geri dondugumde,etrafimda kocaman sokak kopekleri vardi.Cok guzeldiler,sanki onlari beslemeye calisiyordum.Sanirim aklimdan gecen ruyama giriyor cunku onlar icin bir seyler yapmak istiyorum.Hatta Turkiye'ye geri donsem,sanki kendime boyle bir is en azindan gonullu bir is bulurmusum gibime geliyor.Yillardir takip ettigim @helloburcu'nun etkisi de cok buyuk uzerimde,hayranlikla izliyorum yaptigi her seyi.




Sabah yuruyusumuzde bir tilki ile karsilastik. Adeta ben Anne'dim ya da Anne'deki o meshur sahnenin icindeydim.Genelde erken saatlerde ise giderken karsima cikar tilkiler.Bu sefer ilk kez parkta gordum,uzaktan sakin sakin izledim.Keske yanimda yemeklik bir sey olsaydi diye hayiflandim kendime.Tilkiye bakarken tam onume bir Robin kondu,cennetten birinin selamini getirmis sanirim.Saksaganlar cifter cifterdi bugun,neseli birseyler olacak sanirim. Sincaplar yine daldan dala konuyorlardi.Park olmasaydi sanirim cildirirdim.


Yuruyuslerimde karsima cikan,en sevdigim goruntulerden birisi.Pencere onu kedisi!

Sanirim cocuklar kendilerine minnak bir agac cadir yapmislar



 Bir de bu yansimalar,beni en cok mutlu eden goruntulerden birisi.

Dun calisirken aklima bir fikir geldi.Bu haftasonunu sessizlik inzivasi ile gecirmeye karar verdim.Fred'i arkadasima birakacagim,bahcede oynasin dursun.Iki kedim ile,onlarin mirlamasi ve bilgeligi ile kafami sakinlestirmeyi dusunuyorum.Isten cikar cikmaz telefonu kesecegim.Interneti kapatacagim.Kendime baglanmak icin baglantiyi kesmeye niyetliyim.Ne yapsam kendime donemiyorum gibime geliyor.Uzunca bir yuruyuse cikacagim,sevdigim seyleri yapacagim.Radyo,tv acmayacagim.Bakalim nasil gelecek.Uzundur boyle bir inzivanin hayalini kuruyorum tabii ki profesyonel olarak.Kimbilir belki bir gun.


Iste boyle dostlarim.keyifli kolay bir hafta diliyorum.Hersey gonlunuzce olsun.💓



10 comments:

  1. Selam harika yürüyüşte tilki ile karşılaşmak. Hep kendimizle başbaşa kaldığımız için TV İnternet detoksuna girmiyorum.nşallah siz becerisini. Sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Tıpkı Alice Harikalar Diyarı, nasıl güzel.
    Bu inziva fikri benimde uzun zamandır aklımda,işimden dolayı telefonu bırakamıyorum.
    Umarım sana çok iyi gelir, iyice dinlemeni ve dinlenmeni temenni ediyorum.
    Namaste...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inanir misin Dada,az once ayni seyi dusundum,ya isten ararlarsa,birseye ihtiyaclari olursa diye ama denemeliyim.Bakalim nasil olacak.pazar aksami anlatirim.Namaste:)

      Delete
  3. Ne harika fotoğraflar!!:)))

    ReplyDelete
  4. resimler harika ne güzel bir yürüyüş olmuş arasıra inzica iyidir..sevgiler

    ReplyDelete