04 January, 2021

Mutlu Pazarertesiler olsun!


Selam Dostlar....Yeni yiliniz kutlu olsun.Arzusunu cektiginiz her sey sizi bulsun.2021 dilerim iyilestirsin dunyayi,insanlari...En cok da insanlara akil fikir versin.Hepimizi iyilerle karsilastirsin.Degistirmek istediklerimizi kolaylikla degistirelim,kabul etmemiz gerekenleri acisiz sancisiz kabul edip onumuze bakalim.



Yeni yilin ilk minnos kareleri ile karsinizdayim.

Az once parkta Mem ile karsilastik,yeni yilin kutlu olsun dedim,kibarlik olsun diye ama hicbirsey yeni hissedilmiyor benim acimdan.Simdilik tarih atarken bir hata yapmadim,gorunen o ki ben yeni yila coktan alistim.



Yeni yil aksami 24:02'yi zor bekledim ve hemen kendimi yataga attim. Ertesi gunu de her zamanki gibi gecirdim.Eski yilin.okudugum kitaplarin muhasebesini yapmadim.Hediye gelmis kitaplardan birine basladim.



Fark ettim de bu tuylu bebeler sayesinde yuzumden gulumseme hic eksik olmuyor!💓 


Gonul isterdi ki size yeni yil kararlari ile geleyim ama yok.Saldim kendimi bu yil! Karar marar yok,evet iyi niyetler var ama kesin sunu yapicam,bunu yapicam demiyorum kendime.Pasa gonlum ne isterse,gunume denk gelirse,icim cosku ile dolarsa,kalbim pir pir atarsa yapacagim."Once Ben" demeye niyetliyim 2020'nin Eylul'unden beri cunku  cok cok buyuk derslerle geldi bana 2020.Ogrendiklerimi uygulamaya niyetliyim.Hickimsenin isigimi sondurmesine izin vermemeye,kendime iyi bakmaya.Hayatin guzelligini herseye ragmen gormeye,kucuk mutluluklarimi daha da cogaltmaya niyetliyim.Yapamadiklarim icin kendimi dovmemeye,yaptiklarim icim yanagimdan makas almaya niyetliyim.Kendime tatli sozler etmeye,vucuduma tesekkur etmeye velhasil kendimle ask tazelemeye niyetliyim.Bunlarin disinda gelen supriz guzellikleri kollarimi acmis karsiliyor olacagim araya bir aci-sizi sizarsa da "niye ben" demeyecegim.Hayat,gelmesi gerektigi gibi gelecek,akacak.Bize dusen hakkini vererek temiz,iyi yasamak.


son alti ayda bir gunluk bitirmisim,yenisi iki yil onceden hediye.henuz bir sey yazmadim.Ajandam da kendime yeni yil hediyesi.is icin.Niyetlerimi hatirlatiyor uzerlerinde yazanlar. Biri sadece mutlu dusunceler biri  kendine zaman ver diyor!

Iste boyle dostlarim.Cileksuyu'nun 17.yilina,benim de bu dunyadaki 42.5 yilima girdik.Okudugunuz icin,yorumlarinizla gunume iyilik guzellik,nese,bilgi kattiginiz icin her zaman cok ama cok mutesekkirim..Gelen gunlerde neler yazacagimi cok merak ediyorum.Bu blogu hep kendim icin yazdim,geri donup bakinca "iyi ki"lerimin basinda geliyor.Gununuze biraz renk katabildiysem ne mutlu bana,zira hayatta bundan baska bir amacim yok benim.Iyi geliyorsam cevreme,isime,hayata benden mutlusu yok. 


Her sey gonlunuzce olsun.Tatli anilarda bulusalim💓💓💓 

12 comments:

  1. umarım herşey gönlünüzce olur... :)

    ReplyDelete
  2. Yeni yıl çok güzel geçsin ! :)

    ReplyDelete
  3. Sevgili Sibel’ciğim; yeni yıl hayatında dilediğin ve istediğin her şeyi yenilesin (bir sen ve tüylü bebişlerin aynı kalsın)
    Yeni yılda görmediklerini görmeyi, duymadıklarını duymayı, tatmadıklarını tatmayı, dokunmadıklarına dokunmayı, koklamadıklarını koklamayı, hevesle, keyifle, istekle, mutluluk ve gülmediğin kadar bol ve içten kahkaha ile yapmanı ve yapabilmeni dilerim.
    Sevgilerimle Ece

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ece'cim ne guzel dilekler...cok tesekkur ederim,senin icin d eherseyin en iyisini guzelini diliyorum:)

      Delete
  4. Aman Allahım Çileksuyu 17 yılını mı doldurdu, maşallah ya. nice
    güzel yıllarımız, yaşlarımız olsun. hiç bırakma yazmayı, kim kaldı ki
    eskilerden. herkes bıraktı ya da bıktı. bu sene bende saldım ya
    boşver yaşıyoruz ya sağlıkla. çok da kararlar almak lazım değil, o gün
    ne çıkarsa karşımıza artık..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekim'de dolu dolu 17 olucaz hesaplarim dogruysa zira matematik 0 :) Amin Buket'cim.Ben bikmadim aslinda,sanirim biktirmaktan cekiniyorum:) Kesinlikle haklisin.insanlah guzel seylerle karsilasalim:)

      Delete
  5. oyhhh onlar ne tatlı! Yerim ben onları yaa <3

    ReplyDelete
  6. Senin ve bu güzelliklerin yeni yılı çok güzel geçsin :)

    ReplyDelete
  7. Tesekkurler Dada,iyi yillar:)

    ReplyDelete