12 July, 2021

#MutluPazarertesiler olsun


Yillik iznimin ikinci haftasina girdim.Sorun bakalim aklimi isten ne kadar da uzak tutabildim.Teams'den cikmaya vicdanim el vermedi.Ama az once son gorusmemi yaptim,artik kendimi ise tamamen kapatacagim,cunku yapmam gereken onemli bir sey kalmadi.Su andan itibaren is dusunmeyecegim!!!



Bir agacin altindan bir agacin altina gecip saatlerce oturdugum gunler yasadim,kitap okudum dinledim,yine cok yurudum.Londra'da St.Dunstan in the East'e gittim sonunda.yanmis bir kilisenin bahcesi.Muhtesem,sehir icinde bir vaha.O gun IG hesabimda bir dolu hikaye paylastim.



Cin tonik ictim,Prosecco ictim ne de olsa tatildeyim!Arkadaslarimla gorustum.



 Az once de yillardir okunmayi bekleyen bu kitabi bitirdim.Simdinin Gucu,okumayan bir ben kalmistim bu kitabi herhalde.Bazen bu tur kitaplarda yazilanlar sanki tekrardan ibaret gibi gelse de, iyi geliyor okumak,hatirlamak,belki farkina varmadigim bir seye farkli bir sekilde bakabilmek.

Oprah'nin son podcastini dinledim ki bu kadin bana hep iyi geliyor.

Ingiltere-Italya macini izledim genclerle dun aksam,keyifli oldu.Kalben iki ulkeyi de tutuyordum zaten,iyi olan kazandi.Dilegim cirkin laflarin ortalarda donmemesi.Ingiltere kazanamamis olsa da,bana bile yasattiklari heyecan icin mutesekkirim dogrusu.Memleketin enerjisi degisti resmen.

Dun yuruyusumde  Zweig'den Bir Kalbin Cokusunu dinledim..Hala Storitel uyeligimi baslatmadim,cunku yeterince okuyabilecek miyim aylik odeme yapacak kadar emin degilim.

Boyle iste.Hayat herseye ragmen guzel.An en guzeli.

Super gecsin haftaniz,Ben Cuma'ya kadar sehir disinda olacagim.


4 comments:

  1. oh iyimiş yaptıklarının hepsi :)

    ReplyDelete
  2. Ne güzel kendinle verimli ve sakin geçirmişsin. Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. en cok ihtiyacim olan kendim ve sakinlik:)

      Delete