06 January, 2023

Yeni yil bizlere kutlu olsun! Tesekkur Cuma'si #250

Hosgeldin Yeni Yil,ne guzel geldin sen!


Selam benim guzel dostlarim.Evet yanlis gormuyorsunuz,250. Tesekkur Cuma'sina geldik.Eyyy gidi gunler,ne zaman yazmaya basladigimi unuttum,aradan o kadar cok zaman gecti.Ilk gunlerdeki gibi her Cuma degil belki burada gozuken ama sukur hayatimin parcasi,cok ama cok kocaman bir parcasi.Bunun icin babama hep mutesekkir olacagim sanirim.Az once kendisine bir mesaj attim,yazdigimi yazarken gozlerimden yaslar geldi.Seni cok seviyorum,iyi ki babamsin dedim.O'na cok kizdigim gunler de cokkk uzakta artik.Zaten hep en cok sevdiklerimize,kizip kirilmiyor muyuz?Sonrasinda  biz eski biz degiliz ki!



Fotolor yilin son kareleri.Ne guzel bir donem oldu Aralik.Hos Noel ve yeniyil arasi sinir bozucu belirli belirsizligi saymiyorum.Gerci bu biz magazacilarin yasadigi tuhaf bir donem burada,yoksa zaten cogunluga donem tatili.Tabii yine de sevmeyi ogrendik,ne de olsa benim gibi cifte vatandaslara cifte kutlama.Bu da sukredilecek bir sey kanimca.

Noel gununu Jane,oglu ve kopegi ile beraber kutladim.4 saatten fazla kalmam diye gitmistim,7 saati gecerken geldim eve.Aksami iskambil oyunlari ile kapadik.Yeni bir oyun ogrendim,ogrenirken eglendim.



Erken kalkip yurudugum sabahlar,ucundan azcik da olsa gunun dogusuna sahip olmak.Gunesin saclarima degmesi.Canim Beckenham Place Park,yillardir ruhumu besliyorsun.Gorkemli de hep onumde,arkamda.Mutesekkirim!



Hayat bir disko,bense bir disko topu demistim son yazimda.Pink'in bir sarkisinda dedigi gibi "We can always party on our own" Katiliyorum Pink'cim,kendimiz de tek basimiza partileyebiliriz! Ben tek basima zevkle dans ediyorum.Tabii ki sevgili ile dans etmenin ayricaligini biliyorum.Her sekilde dans etmek eglenceli,sart.



Odam,canim odam.Cok iyi geldi bu oda bana,Ekim'den beri burdayim.yukarida.Calisma masam, cok da rahat bir koltugum var.Gordugunuz pozisyonda,uzun oturmayi pek seviyorum.Bu kompozisyonda nice okuma,blog yazma halleri gelecek bence,mevsim degisiklikleri ile.Bir blogcunun kamera arkasi😆



Is arkadasim inanilmaz comert bir Kibrisli,surekli bir seyler firina veriyor Noel doneminde.Ben de nasibimi aldim,ahhh ne cok yedim gecen ay.Bu kurabiyeler oyle sahane ki,bir tane yetmiyor!Mutesekkirim,damaklarim cok simardi,cok! Uzeri yildizli olan geleneksel Noel'de yenen mince pies.Kuru uzumlu ici.Digeri de findikli un kurabiyesi.Tarifini alip paylasacagim.



Jane'in Noel hediyesi kendi ordugu atki,en sevdigi renkte.Yumusacik,sicacik.Cok ama cok mutesekkirim.Bana boyle hediyelerle gelinince ben ayri seviniyorum.



Gelelim yeni yil gecesine.Hic suphesiz hayatimin en unutulmaz gecelerinden birini yasadim,cok guzel bir evde,cok guzel insanlarla cevriliydim.Ve o gece bir yilani kucakladim,uzerimde gezindi Ball Pyhton cinsi kendisi.Yilanlar tabii ki beni urkutur-du ama o sakinlikleri,kivrilmalari beni hep mest edip kendilerine hayran birakmistir,sakinlestirici.Hele ki o deri uzerindeki sanat eserleri. Elimin uzerinde gezinirken,boyle bir varliga sahip olmak seni Allah'a daha cok inandirip,hayran ettirmiyor mu diye sordum sahibine.Anlamadi sorumu😆😆 Hani dedim,bizi yaratan bir guc kuvvet var???? Heee falan dedi,Prizmonun ozelliklerini anlatmaya devam etti.Canim Elena,sahsim adina daha cok hayran ve ask doluyum Yaradan'a.Ve ne kadar onemsizim,ne kadar kucugum!




Kalabalik sofranin,bir kopek tarafindan fazlaca sevilmenin tadini doyasiya cikardim o gece.Cok ama cok mutesekkirim.




Prosecco'ya doydugum,piril piril isiklara bakip bakip dilek diledigim unutulmaz bir giris oldu seneye.Zaten yeni yila girer girmez,40 dk kadar sonra ben yataga kizlar dedim,biraktim onlari bahcede.



Yilin ilk kahvesi bu fincanda,cok ama cok misafirperver bir Fransiz tarafindan yapildi😁😁😁 Yeni yila girisim muhtesem oldu,dilerim gidisatim daha da muhtesem olsun.

Artsin eksilmesin,cok sevelim sevilelim,askimiz taze kalsin,yoksa gelsin bizi bulsun.Soframizdan,ruhumuzdan renk eksik olmasin,isiklarimiz capcanli kalsin,kendimizi sevelim,kendimize iyi bakalim.Bol kitapli kahveli,sicacik ayakli,serin kafali,sakin,huzurlu,hareketli cok ama cok unutulmaz bir yil olsun  yirmiyirmiuc.

Kalbinize gore olsun her sey.Guc sizde! Ask da.💕💕💕💗💗💗
 

4 comments:

  1. Selamm, yazından ne kadar heyecanlı ve enerjik olduğun anlaşılıyor ve bende derinden hissedebiliyorum.Masaya ayrı-kandillere ayrı hayran kaldım. İnstagramda da uzun uzun bakmıştım :) Çok şükür :)

    ReplyDelete
  2. Sibelcim hayırlı , mutlu cumalar! Tam ben de cuma yazımı yayınlamaya gelmiştim ama seninkini görünce bıraktım. Sonra geriye doğru bakınca okumadıklarımı gördüm. Niye uzun zamandır yazmamışsın anlatmışsın. Bu bunalım hallerimiz ne olacak bilmiyorum. Çok çöküp ilaç kullandığım zamanlar benimde oldu. Şükür ki artık ilaçsız atlatıyorum ki çöküntü, bunalım olmuyor değil. Yaşadığımız sürece olacak. Dibe de vuracağız. Yine de bu dönemde fazla irdelememeye, eninde sonunda bu dönemin biteceğini, her gecenin bir sabahı olduğunu biliyorum.
    Bak burada yıllarca yazacağız kısmetse, hep bunu hayal ediyorum. on yirmi sene sonra da aynı dertler, aynı sevinçler olacak belki ama önemli olan paylaşmak, yazmak,okumak ve yalnız olmadığnı bilmek..

    ReplyDelete
  3. Selam canim,kesinlikle yalniz degiliz.Saka maka bloglar sanki oldu deredeyse 20 senelik:) Umarim yazariz,yazalim yazalim,gayet keyifli blog yazmak.

    ReplyDelete