13 January, 2023

Tesekkur Cuma'si #251


Geldik haftanin en guzel gunune.Her zaman guzel Cuma.Benim icin calismadigim haftasonuna denk gelince daha da guzel ve kiymetli.Bu haftasonu calismiyor olacagim,gecen haftasonundan sonra super olacak zira stok sayimi falan derken delice calistim,Sali ogleden sonra isten ciktigimda,benim de pestilim cikmisti;dizlerim kopmak uzereydi resmen.Eve gelip,neredeyse kendimi yakacak kadar sicak suda yikandiktan sonra hemen kendimi yataga attim,uzun oturus o oturus.Saat aksamin 6 sulari idi ve ben yatakta.Actim Netflix'i;basladim Paris'teki Emily'iz izlemeye.Bir gecede bitti tum bolumler.Benim icin harika bir aksam oldu,Emily en basindan beri hayatima renk katiyor,cok seviyorum.Hele o kareli ceketi,bayildimmm bayildimmmmmmmmmmmm.Lutfen karsima ciksin,ikinci el falan da benim de oyle pembis,ya da pembis kareli bir ceketim olsun.Dizideki favori karakterim bu sezon Silvi oldu.Iyi ki boyle bir dizi yapmislar,mutesekkirim.



Ah pencere onleri.Cok seviyorum,pencerelerden iceri bakip hayaller kurmayi,insanlarin dunyasina uzaktan konuk olmayi.Degismeyen ozelliklerimden birisi pencereleri dikizlemek,Pencere onlerini renkli tutan insanlara,hatta kedili cicekli pencere onlerine cok mutesekkirim.




Dostlarimla yaptigimiz nehir kenari,bol muhabbetli yuruyuslere cok ama cok mutesekkirim.









Bol bereket dolu etraf.Turk marketinde karsima cikanlara cok mutesekkirim,renk renk desen desen.Gel de hayran kalma,gel de cosma.Resmen hepsinin onunde vakit gecirdim,bu kadar cesiti farkli farkli bir arada gormemistim.Sevdim bu marketi ben,icindeki insanlar da cok tatli ve hossohpetti.



Piril piril isil isil seneme katkida bulunanlara mutesekkirim.Daha cok renk,daha cok desen,sim,pul daha cok isik artik yeni mottom.

Super gecsin haftasonunuz dostlarim,Sevgiyle kalin.😊😊😊
 

2 comments:

  1. Emily in Paris'i bende çok eğlenerek izliyorum :) Müteşekkir olmak ve şükür duygusu gibi yok değil mi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir gecede bitirdim Emiliy'i.Kesinlikle,sukur nimeti cogaltiyor ve de cok iyi hissettiriyor.

      Delete