30 July, 2011


Kipir kipir hallerdeyiz...


Nasil mutlu,nasil keyifliyim bu aralar.Gunes isinlari icime isliyor en derininden.Halbuki gunes bugun saliniyor ortalarda.

Peri'mi gorecegim iki hafta sonra,bir hafta benim yanimda olucak,ben onun yaninda.Deniz kokan saclarini icime cekecegim derin derin.

Hayat bana bir aydir oyle comert ki anlatamam.Hani hic olmiycak dedigim,yapamiycagim dedigim seyleri yapiyorum,yapabiliyorum,halbuki ben istifami verdim,herseyin negatif ilerlemesi gerekmezmiydi?Hersey birbirine o kadar bagli gelisti ki,sonucu Defne'mi gorebilmek oluyor iste.

Bahcemi yaptiramiycam dedim-k,tatile gidemiycem dedim-k ve baktik ki hersey tamamen degisiverdi ben isten ayrilmaya karar verince.Yasadigim,hayattan aldigim en buyuk suprizdir bunlar su aralar,hala inanamiyorum.

Bu arada bahcenin citi bitti,Kelosh piknik masasini kurdu,bahce ortasina koydu:) Eylul ayinda cimleri yenilenip,musluk takilicak ve bu en sevdigim ayda, en sevdigim insanlari bana hatirlatan cicekleri ekecegim bulabildigim her uygun koseye,simdilik sadece lavantam ve her daim yesil olan taflan cinslerim var.Sonbaharda icimi acicak mutfagimdan bahceme bakmak,arka bahcem,sir bahcem:)

Bu aralar cok mutesekkirim herseye,herkese karsi.Cunku olan seylere sebep olan insanlar var.Beni mutlu ettiklerinden daha cok mutlu olsunlar dilerim.

Su son ayda gelisen olaylar,hayata bakisimi bile degistirdi sanki,bundan boyle gercekten kendimi gereksiz yere duygusal olarak kotuye kullanip,zorlamayacagim,fazla da sorgulamayagim,insanlara da,gereginden fazla degeri vermeyecegim cunku anladim ki herkesin degeri,benim verdigim deger kadarmis,ben hak edilenden daha cok deger veriyormusum insanlara,ufacik birsey oldugunda herkes kolaylikla kotu bir cadiya donusebiliyormus,en cirkininden.

Ogreniyorum iste,hayat yeni yeni donemlerden ibaret ve her donemin ayri bir guzelligi,ogrettigi var ve gercekten hayat suprizlerle dolu imis.

Velhasil,her zamankinden fazla sevgi kelebegiyim son gunlerde,en pozitifinden:)

Not:ince kesilmis,izgaralanmis biber ve kabaga sarilmis beyaz peynir dereotu karisimidir rulo yapilan,yanina mis gibi taze ekmek,zeytin,salata,balkonda keyif yaparken damaklarinizi simartmak isterseniz diye paylasmak istedim.Hem belki siz boncuklu kurdanlarla suslersiniz.

Keyifli haftasonlari olsun:)

4 comments:

  1. Canım!!!
    hayat her zaman bize süprizler yaşatmasaydı acep!
    bu hayat çekilirmiydi?
    senin adına çok mutlu oldum...
    herşeyin istediğin gibi gerçekleşeceği bir Ağustos diliyorum...
    Sevgiler Ece

    ReplyDelete
  2. Ece'cim cok saol,cok sekersin sen.Dilerim senin icinde harika olsun bu agustos,hepimiz icin:) xxx

    ReplyDelete
  3. ne güzel böyle herşeyin gönlünce olması, rulolar çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler...

    ReplyDelete
  4. Suzan'cim cok saol,simdilik iyi olsa da cogu sey,icinden Azcik da olsa cikiveriyor bir negatiflik ne yazik ki.AMA buna da sukur:) sevgiler

    ReplyDelete