04 March, 2013

bir Pazar ertesi daha akmisken hayatimizdan...


pazartesi cikinca aradan pek bir mutlu oluyorum,sanki pazartesi bitiyor hemen cumaya atliyor:)

saka bir yana,bu aralar pazartesiler ve ben hic hoslasmiyoruz birbirimizden,hos bugun baristik gibi sanki.

istanbul donusunden beri fazlaca gerilmis olan ben,daha yeni yeni su ana ve buraya alistim gibi.

istanbul donusu boslugu hic cekilmiyor.

aslinda kendisine "degismekte olan ama bir turlu degisemeyen mevsim depresyonu" da diyesim geliyor.


sevgiller gunu fotograflarini da bitiriyorum bugun seneye kadar artik:)

fotograf makinemi ne zamandir elime almadigimi fark ettigim gunlerde cektim bu fotograflari,telefon ve IG geldi geleli,sanki pabucu dama atildi neredeyse 5 yasina giricek makinemin.

gullerimi oyle sevdim ki,aradan cok uzun zaman gecmis olsa da,cuma gunune kadar atmadim,zaten en guzel sekilde kalanlari da kurutmaya biraktim.bakalim ne yapacagim onlarla,kesinlikle kitap ayraci olmayacak bu sefer ama.



konfetiler ang'in sevgililer gunu hediyesi idi,sakliyorum,belki kardesimin kinasinda basindan asagi dokeriz,kurumus gul yapraklari ile beraber:)


umarim super bir giris yapmissinizdir haftaya,yapmadiysaniz superlesir en yakin zamanda.

evinizden ciceginiz,kalbinizden yasama sevinci ve sukur eksik olmasin.

keyifli haftalar.

No comments:

Post a Comment